Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1269
Ekspedisjonen har startet allerede. Da mener jeg Robinson.....
Nei, Australia! SKJERP DERE. Fytterakker`n til MØKKAREGJERING. Noen som er enig??


http://www.sol.no/nyheter/utenriks/a...icleID=1701936
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Uggent gjort av Australia.. Kjipern og være på den båten dah..
UTROLIG dårlig gjort av australia imo. FFS det virker som de overser det faktum at det faktisk er rundt 500 mennesker vi snakker om her..
/me synes verdenssamfunnet børr legge _mye_ mer press på australia, er jo regelrett latterlig av dem å kapre båten.. Statsministern bruker rundt 500 folk (kvinner\barn\2 gravide damer og mange syke folk) som pr for valgkampen sin FS!
Patient zero
iblis's Avatar
de skulle bare stilt flyktningene opp på rad og rekke.. gitt de et nakkeskudd og slengt de i havet slik at haiene fikk mat.. de har ikke noe å gjøre på den båten i det hele tatt..

eller kanskje ikke
folka på #australia @ undernet ingnorer den norske kolonien der fs..
[22:56] *** Now talking in #australia
[22:56] ••• ···························································· ···············
[22:56] ••• (#australia) topic- 'Welcome - English only on channel - No colours, sounds, CAPS or messaging @users. Enjoy'
[22:56] ••• (#australia) topic- set by `m8s (Thu 30th Aug 2001 08:26p)
[22:56] ••• (#australia) users- 63 total users
[22:56] ••• (#australia) users- 7 ops 11.11% - 1 voiced 1.59% - 55 others 87.3%
[22:56] ••• ···························································· ···············
[22:57] : y is joo not teh refugee taking?
[22:57] (dagny): tampa is loaded with hidden gold.
[22:57] (Asbest): yes, and cokain
[22:57] (dagny): alot.
[22:58] (dagny): beatiful woman
[22:58] (dagny): women.
[22:58] (sale^^^): fhffgh
[22:58] (dagny): many
[22:58] *** Joins: Ploq (Mestern@pc248-184.molde.avidi.online.no)
[22:58] (dagny): drugs, gold and women. large quantities.
[22:59] : loads of pr0n stars are hiding in a ship called "the tampa " near joo!
[22:59] (Asbest): take tampa, you wont regreat.
Hvorfor ikke bare kjøre båten til Norge? Alle slipper jo inn i vårt land uanzeth..
tja godt poeng.. flere politikere som ser det som en siste utvei atm.. men det er australia som har hovedansvaret i en slik situasjon... så snart de slutter å oppføre seg som faggots så går vel alt bra håper jeg..
"ey george, NUKE THE BASTARDS!"
lol, hadde vært morsomt på en litt sadistisk måte å sett hvordan verden hadde reagert om de faktisk sprengte hele skipet
Humms.. jeg tenkte på Australia da..
åh hehe
hadde forsåvidt vært morsomt på en sadistisk måte det også
er bare å si en ting, australia, you suck!
NEI, de bør ikke komme til norge.. Har dere tenkt på hvor langt det er fra australia til norge?

Jeg mener "tampa" bør kjøre inn til havna slange de av seg og stikke
Vet det står masse stygge krigsskip ol og stenger havna, men hva skal de gjøre? senke skipet? lite aktuelt tror jeg
Originalt postet av wwwking
Jeg mener "tampa" bør kjøre inn til havna slange de av seg og stikke
Vet det står masse stygge krigsskip ol og stenger havna, men hva skal de gjøre? senke skipet? lite aktuelt tror jeg
Vis hele sitatet...
Nei, men de kan henrette kapteinen..
hva hjelper det å henrette kapteinen da? bortsett fra at de "tenknisk" sett har kontroll over skipet, og har halve jordet etter seg!
Jeg har ikke satt meg noe særlig inn i denne saken, men Australia ber dem ta opp noen rømlinger eller hva faen det er, for så å kapre båten og nekte den å legge til i Australia? Teit!
Jeg poster bare for å poste, men..
Ikke send de te norge sier jeg
vel, imo så er det ikke tvil om at australia skal ta dem imot..
MEN de trenger ikke å la de bli i landet. De burde få komme i land og har rett til å søke om asyl. Noen i australia fatter ikke dette tho...