Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1358
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Var ute å lekte meg litt her om dagen når det var frostrøyk
Eksponert i lavt motlys. Legger det ut under tvil. Er veldig usikker på hvordan det blir mottatt. Liker å fotografere i slikt lys men rissikoen for refleks og utbrendte partier er stor

http://i50.tinypic.com/ruwe44.jpg

takk for alle svar : DD
Sist endret av Spankyboii; 4. desember 2009 kl. 19:13. Grunn: skrivefeil
den lysstripa på midten ødela litt
Syns bilde var fint, eneste jeg syns var litt dumt, var det sterke lyset på høyresiden av båten. ellers good
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Trådstarter
takker : DD
Flott bilde!

Positivt:

Brygga m/ "tilbehør" som kjetting osv.
Røyken i bakgrunnen
Selve motivet
Solstålene

Negativt:

Lysstripa på høyre side av båten
Sist endret av Oneblo; 4. desember 2009 kl. 19:44.
syns det blir litt for mye utbrent. et polafilter kunne hjulpet deg mye her for motivet er det ikke noe å si på.
Sist endret av ErikH; 4. desember 2009 kl. 19:46.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Trådstarter
Tips til hvordan jeg kan få bort stripen i photoshop eller noe slikt?
det går ikke når det er SÅ utbrent. har du tatt i raw kan du muligens redde det..
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
healing brush/clone stamp eller noe. finnes flere måter. men du vil nok få litt problemer når du skal fjerne lyset ved siden av båten, uten å gjøre det "rart"
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Trådstarter
hmm...

samme det :- D
kult bildet.. men hadde den mitterste stripa på bilde vært vekke så hadde det vært enda kulere . men som sagt, Bra bilde
Så ut som flammer jo. Ganske stilig. Har dessverre ikke mye kritikk å komme med.
Sitat av joaduck Vis innlegg
Tips til hvordan jeg kan få bort stripen i photoshop eller noe slikt?
Vis hele sitatet...
Har du en RAW-fil kan jeg se hva jeg får til, vært på trening og er i photoshopmodus

Synes også lysstripen ødela bildet, men alt annet var veldig bra.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Trådstarter
har ikke raw filen desverre
Synes dette var et fantastisk fint bilde! Hvor ble det tatt?
Eneste jeg synes burde vært annerledes var at du skulle tatt bildet litt lengre opp, så man fikk litt lufting og ikke så mye med det som var under brygge nivået.
Ellers supert bilde! KP!
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Trådstarter
Sitat av Muskatp$ych0 Vis innlegg
Synes dette var et fantastisk fint bilde! Hvor ble det tatt?
Eneste jeg synes burde vært annerledes var at du skulle tatt bildet litt lengre opp, så man fikk litt lufting og ikke så mye med det som var under brygge nivået.
Ellers supert bilde! KP!
Vis hele sitatet...
takker : D

Dette bildet ble tatt på "badestranden" vår en kald vinterdag

litt enig med deg der ja, hadde kanskje vert bra med litt luft over båten
Bildet hadde gjort seg vesentlig bedre om du hadde gått noen meter til høyre. Som det fremstår nå er bildet veldig ubalansert mot venstre.

Ellers likte jeg motivet og elementene. Som galningen sier, et polariseringsfilter hadde gjort seg.