Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1745
Får man bestilt softgun kuler fra utlandet? Hørte at gj.sn ble 1 av 3 tatt i tolla?

Skal forresten bruker dem til et prosjekt jeg har på skolen
Patient zero
iblis's Avatar
men hvorfor skal du bestille de fra utlandet?

bedre å kjøre til sverige og kjøpe de f.eks.. der er de billige!
zeth's Avatar
Trådstarter
Sverige er da utlandet? Dem selger ikke softgun kuler i Norge gjør de det? Det ville vært en lang kjøretur herifra til Sverige, og bensin pengene ville nok tatt igjen eventuel porto..
Better than thou.
Tror du kan kjøpe kuler i norge og ja.. Jeg og en kammerat bestilte 500 stk på webshop.. Husker ikke hvor though..
zeth's Avatar
Trådstarter
Huumz.. får ta å søke litt etter det da. Hadde vært greit med noen kuler (selv om jeg ikke har softgun selv )

Prøvde forresten å skyte meg selv i armen to ganger igår, var ikke særlig vondt men har datt fortsatt to røde merker
tror jeg har en goood del kuler etellerannet sted..
og 2 stk vræka softgun'er
zeth's Avatar
Trådstarter
Si ifra hvis du finner dem, hvor mange du har (ca ) og hvor mye du skal ha for dem. (hvis du skal selge dem)
roger that
zeth's Avatar
Trådstarter
Huumz.. du lever, lev på irc også da! Lettere å prate der..
jeg veit at Nowegian Modells å Smal Size solgte softgun kuler ei stund.
www.modellers.com er sia til Nowegian Modells. telefon nummeret til small size er 22 17 28 11. trur small size er mer å satse på egentlig. hvis du forklarer dem at det skal brukes til en skole project så skal du ikke se bort fra at du får kjøpt et par tre titusen kuler.
noob killer
elukS's Avatar
Brutter'n (Parapax) er inne på dette, og han sier at du bør sjekke ut denne siden, linker bla. til en norsk airsoft side

ph34r 7h3 501v41\16 8r07h3r5
zeth's Avatar
Trådstarter
Takker... ville likt å få kjøpt av Tical[FS] hvis han bare finner dem Hvis ikke får jeg vel se om dere har postet noen brukelige linker
Jasså zeth... prosjekt på skolen...Du mener vel jackass'n vi filmer heller

Faen, sitter på skolen nå, vi skal gå. Vanlige Timer Resten Av Dagen!!

hmm.. hvorfor skal du egentlig ha softgun kuler zeth?

-Fear me-
zeth's Avatar
Trådstarter
Beistet du vet jeg liker å skyte deg i hodet, ryggen, MUNNEN!, ræva (var vel kanskje thomas), når du er i bar overkropp ++
funnet 2k kuler hittil har sikkert flere (tror jeg)
men hva pokker er prisen på kuler a?
lol tviler ikke
zeth's Avatar
Trådstarter
hirr