Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Vil du ha et bil forum på nFF?
Ja 2 25,00%
Nei 4 50,00%
Hva er en bil? 2 25,00%
Stemmegivere: 8. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  6 911
Det var litt snakk om bilforum, og en som sa vi burde ha en poll, og siden ingen andre har gjort noe med det tenkte jeg at jeg kunne lage en.

Selv har jeg ikke lyst på et eget bilforum siden det verken er undergrunns realert eller interesserer meg på noen måte. Men det er ikke alt på nFF som er like undergrunnsrealert, men syns bilforum var i "sterkeste" laget.. Altså stemmer jeg selv nei

PS:
Husk at denne pollen er 100% uoffisiell og utfallet har ingenting å si (vel, kanskje påvirker det iblis, vi får se).
det skader jo ikke,
fordi jeg har en feit golf og blir 18 om tolv dager lrno

hihi
Æh... bilforum?

Hvordan freake biler?

Tja... vet ikke helt om det er rette stedet jeg... meneh...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Meg skal ha meg Beema' om 2 måneder
Better than thou.
No way! Det er jeg absolutt ikke for! Det finnes da sikkert mange andre bilforumer uansett..
zeth's Avatar
Trådstarter
Originalt postet av Ond^Sofa
Meg skal ha meg Beema' om 2 måneder
Vis hele sitatet...
Når vi er inne på Beema's, min bror sier at naboen har en beema som i Norge koster over 1 mill (selv har jeg ikke peiling så jeg hører bare på det min bror sier )
Patient zero
iblis's Avatar
det kommer ALDRI til å skje folkens..

så bare glem det..