Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2130
noen andre som har samme problem evt har noen løsning ?
Nrk funker her.
hvilken nettleser osv bruker du?
Direkte-stream? Sitter og ser Brille fra igår nå
alt funker fint her, problemet er nok hos deg. Men du ga oss jo utrolig lite info så umulig å hjelpe. Men prøv en annen nettleser.
prøvd med crome og firefox på to maskiner virker ikke noe sted prøvde no også med ophera bufret til 65% og stopper
Sist endret av skukketrure; 17. januar 2012 kl. 10:07.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Prøv med Internet Explorer. Jeg har samme problem, og det virker "fint" i IE (bortsett fra laggen da, men den er IE sin skyld)
Sitat av FatMan Vis innlegg
Prøv med Internet Explorer. Jeg har samme problem, og det virker "fint" i IE (bortsett fra laggen da, men den er IE sin skyld)
Vis hele sitatet...
På min windows 7 pc MÅ jeg bruke IE. (å ha windows media player installert)

mens på min linux box funker ff fint
Sitat av VanEo Vis innlegg
På min windows 7 pc MÅ jeg bruke IE. (å ha windows media player installert)

mens på min linux box funker ff fint
Vis hele sitatet...
prøvde den nå funka i et sek så låste det seg hva i all verden kan dette være for noe ?
Opplevde noe lignende her på jobb igår, en klasse skulle se på noe på NRK også spilte den typ 20-30sek før den bare stoppa og spratt tilbake til start som om videoen var ferdig. Noen andre som har opplevd dette? Browsern var IE.
Sitat av skukketrure Vis innlegg
prøvde den nå funka i et sek så låste det seg hva i all verden kan dette være for noe ?
Vis hele sitatet...
Det er nok en Jupiters uheldige posisjon i forhold til jorden og solen samtidig som månens tidenvann forsterker problemet.

Hvordan forventer du at noen skal kunne hjelpe deg når du ikke er i stand til å gi noe som helst informasjon om hvilke feil du opplever og eventuelle feilmeldinger?
bruker win7 64bit har prøvd med opera mozilla , crome og ie det eneste som skjer er at pfogrammet jeg skal se på så vidt begynner så stopper det opp, jeg har prøvd på 2 forsjellige pc med samme resulktat
Mine problemer med nrk oppstår alltid når jeg har vlc-plugin installert i nettleseren. Når jeg fjerner denne funker media player som den skal.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Prøv med silverlight istedet for wmp. Dette kan gjøres i innstillinger.
Sitat av z0p Vis innlegg
Prøv med silverlight istedet for wmp. Dette kan gjøres i innstillinger.
Vis hele sitatet...
ahhhh du er en engel takkerrrrrrrrr