Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2562
Åssen røyker man cola i en sig? Husker ikke helt. Må man ta ut filteret å svelge etter man har innhalert elns? Den er dyr! så vil ikke sløse
Lurer også på åssen det er med drikking ved siden av og hvor mye jeg ska ta?
Ganske uerfaren med cola som dere sikkert skjønner så håper på svar her!
Hvorfor vil d røyke det?

Jeg ville nok godt for snorting hvis det er noe du gjør en gang i blant og heller
droppet det hvis du gjør det mye. Da sparer du nesegangene, svelg og slimhinner
for mye unødig slitasje. Lungene har jo ikke noe godt av røykingen...
Fukt sigaretten og rull den over colaen. Derer røyker du den som en vanlig sigarett.

Vil i tillegg opplyse om at det å røyke cola er ganske farlig!
Hvis du skal røyke det burde du i det minste gjøre det basisk først..
Hvis du bare legger det rett i en sigg (som mange gjør) vil mesteparten av stoffet brennes bort før det når lungene og bli noe helt annet. Ganske bortkastet med andre ord..
Lag crack av det, så kan du røyke det. Eller bare snort det som felix sier, så slipper du alt loket..
cola og fyll er en bra sammenheng.. bare pass på at når du drar på fylla uten colaen igjen.. da blir du fort veldig full.men egentlig bør colaen nytes for seg selv du kan og tømme en sig så du har ett tomt sig hylser. så suger du colaen opp i hylsen og deretter røyk det

og som alle andre sier.. så får vel jeg og.. det er farlig.. mye mindre farlig å snorte
har du noen gang sett tenna til ett crack-hue?
Røyk det på sølvpapir sånn som med minus...
Sitat av mxyzptlk
Røyk det på sølvpapir sånn som med minus...
Vis hele sitatet...
Tja...http://www.freakforum.nu/forum/showt...ht=s%F8lvfolie
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tror man skal ta den sølvfolie-saken med en klype salt... Uansett, hvis man har planer om å røyke kola så lag freebase av det!
Det aluminiumsfolie-greiene er sannsynligvis bullshit, men selv tar jeg ingen sjanser, så jeg brenner den matte siden først. Da ser du noe ryke opp, og det slutter å ryke når du har brent kjapt over.
Ang. aluminiumsfolie-saken så bare nevnte jeg det. Det er jo greit å ha i bakhodet,
spessielt hvis man bruker metoden ofte...
Sant det. Det første jeg lærte da jeg begynte å teste ut heroin for 10 år siden var å brenne ut gassen på den matte siden av folien.. Gjør man det er man iallefall sikra.
Sølvfolie versonen funker godt nokk den.. Har ikke røyket crack, bare vet det!

-normal
Har ikke røyket crack selv fordi jeg aldri har fått tak i det eller giddet å sette meg inn i hvordan man lager det. Men å freebase kola på alu funker fett
Hvorfor er det egentlig farligere å røyke det? Og hvorfor er crack farligere?
Nå tenker jeg på bruk en og annen gang, ikke regelmessig bruk.
Tok cola på roskilde en gang, og holdte på å fly på en kar som ikke viste hvor man kunne kjøpe mat. Jeg skjønte ikke selv at jeg var så aggresiv før jeg ble gjort klar over det. Fyrn ble skikkelig skremt.. heh.. Aldri mere
er egentlig ikke sikker, men etter et par/tre dag her om dagen prøvde jeg det, startet med at jeg ble svimmel og fikk en rar smak i munnen, så begynnte jeg og få faen så vondt i brystet, som gikk over etter 15 min, så når jeg la med ned i senga begynte jeg og gulpe og små skum kladder (lever enda), så etter 3 timer ca kom små "skygge halliser" som fløy uttafor vinduet osv (vet ikke om det var dette, eller fori jeg hadde vært oppe i 3 dager)
Men uannsett, vis du må snort det

(ja kan ikke skrive norsk, vet det allerede)