Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2847
Hei, får min MBP 15" om et par dager, og siden jeg holder en del på med bildebehandling og litt film er Adobe Master-pakka et must.

Og har ikke tenkt å bruke like mye på CS4 som jeg jorde på selve Macen. HAr egentlig ikke tenkt å bruke noe, så laster ned. MEn har lest litt på instruksjonene, og det er ikke bare bare å instalere virket det som. Har instalert CS3 på pc før, er det enkelt på OS X også?
Det er enklere i mine øyne på mac.
Installer.
Bruk serial vedlagt.
Bytt programfil med innkludert crack.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har lastet ned og installert CS4 på Mac selv. Er ikke mye mekk som skal til.
Du kan jo også prøve å finne en torrent som har en liten "bruksanvisning" og mange kommentarer. Kommentarene viser gjerne om det er mye problemer og herk med torrenten.
Kanskje denne er noe? http://thepiratebay.org/torrent/4485...ac_-_EN_FR_ESP
Der er det også link til crack. Litt nedover i kommentarfeltet er det også en kar som har skrevet en lang guide for folk som får feilmeldinger.

Håper dette hjelper deg litt
Freak Trooper
Joey's Avatar
Synes jeg har hørt rykter om at CS4 har noe innebygd greier slik at den sender informasjon til Adobe viss den blir cracket eller lignende.

Men bare rykter.. Kan ikke bevise det.
Det stemmer. Men om du legger inn ett lite program som heter LittleSnitch så kan du sperre all utgående trafikk fra CS4, og dermed får de ikke sjekka om det er cracked eller ikke. Google LittleSnitch så finner du det.
Sitat av moosh Vis innlegg
Det stemmer. Men om du legger inn ett lite program som heter LittleSnitch så kan du sperre all utgående trafikk fra CS4, og dermed får de ikke sjekka om det er cracked eller ikke. Google LittleSnitch så finner du det.
Vis hele sitatet...
Vet du om noe lignende til windows?
Sitat av moosh Vis innlegg
Det stemmer. Men om du legger inn ett lite program som heter LittleSnitch så kan du sperre all utgående trafikk fra CS4, og dermed får de ikke sjekka om det er cracked eller ikke. Google LittleSnitch så finner du det.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker ikke LittleSnitch, og har fungerende CS4 på min MacBook. Bruker releasen Adobe Creative Suite 4 Master Collection Retail MAC OSX-NoPE. Det man gjør istedenfor er å blokke tilgangen til adobe-serverne. Fra nfoen:

1. extract - install
use the serials:
[snip]

Thx HOTiSO
sudo /Applications/TextEdit.app/Contents/MacOS/TextEdit /etc/hosts

Return / Enter admin pass / Return
Add lines to your hosts:
127.0.0.1 wwis-dubc1-vip60.adobe.com
127.0.0.1 activate-sjc0.adobe.com
127.0.0.1 activate.wip3.adobe.com
127.0.0.1 wip3.adobe.com
127.0.0.1 3dns-3.adobe.com
127.0.0.1 3dns-2.adobe.com
127.0.0.1 adobe-dns.adobe.com
127.0.0.1 adobe-dns-2.adobe.com
127.0.0.1 adobe-dns-3.adobe.com
127.0.0.1 activate.adobe.com
127.0.0.1 practivate.adobe.com
127.0.0.1 ereg.adobe.com
127.0.0.1 ereg.wip3.adobe.com
127.0.0.1 activate-sea.adobe.com
3. have fun
Boblesaft: Har ikke anelse. Mulig du kan bruke den innebygde firewallen i Windows til å stanse dette? Eller kanskje ta en kjapp google på network monitoring eller noe i den dur.

Eller bruke Nichotin sin måte. Windows og har vel en etc-host fil, mener jeg å huske.
Sist endret av moosh; 11. juli 2009 kl. 12:05.
Det var litt knot når jeg skulle installere cs4 husker jeg :/ endte opp med å drite i det og holde meg til cs3 foreløpig, får heller prøve på nytt etterhvert, bør i alle fall ta en skikkelig opprydning her, skjønner ikke helt hva det er jeg bruker nesten 320gb til?!
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Det er enklere i mine øyne på mac.
Installer.
Bruk serial vedlagt.
Bytt programfil med innkludert crack.
Vis hele sitatet...
Ehh....shoot me if I am wrong, men det er sånn jeg innstallerer mesteparten av ALT jeg legger inn på windows, så hva skal i realiteten være enklere?
windows: Add " 127.0.0.1 activate.adobe.com " in your hosts file located on C:\windows\system32\drivers\etc\hosts
Sist endret av skepsis; 11. juli 2009 kl. 15:00.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av tafsern Vis innlegg
Ehh....shoot me if I am wrong, men det er sånn jeg innstallerer mesteparten av ALT jeg legger inn på windows, så hva skal i realiteten være enklere?
Vis hele sitatet...
Tror han mener at det er lettere å cracke forskjellige programmer på Mac. Det er i det minste det jeg mener :P