Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1911
dette er ikke meg men broren min sitt problem! spiller ikke så mye jeg!
men uansett.

når han prøver og joine folk på 360 spill (funker på vanlige Xbox spil som f.eks. halo 2) så går det ikke. han får opp en melding som sier "you canot conect to the game" eller noe sånnt.
dette skjer bare med 360 spill (PDZ, mountain blade ultra, osv..) noen som vet hva det kan skyldes? og hvordan han/jeg kan fikkse det?

så for som mulig takk.

ps. det er bare venner han ikke kan joine. hvis han vil spille med fremede som han finner på live så går det helt fint. :§
hehe, det der høres jo helt latterlig ut... kan joine alle andre, men ikke venner... *ristepåhodet*

ikke at jeg aner noe om hva som kan være galt, men det høres jo helt sprøtt ut...
Trådstarter
Sitat av atomet
hehe, det der høres jo helt latterlig ut... kan joine alle andre, men ikke venner... *ristepåhodet*

ikke at jeg aner noe om hva som kan være galt, men det høres jo helt sprøtt ut...
Vis hele sitatet...
med venner så mener jeg folk han har i venne lista. ikke venner som han har fra skolen og lignende.
ser ikke annet en at han må kontakte xbox live og forklare saken.
Vist det er som du sier at han har xbox(360) live GOLD og kan spille med hvem som helst, bare ikke dem som han i har friends lista høres rart ut..
har ikke det problemet selv, funker perfekt på quake 4, Cod 2, Nfsmw og PDZ ivertfall.

vet det var noe fuckups vist du hadde xbox live og skulle oppgradere til xbox(360) live gold med samme profilen som du brukte på xbox.

hørtes rart ut ivertfall
Hva med å prøve å slette friendslista maffaka? :P
Dere har NAT problemer! Gå på console settings, og test xbox live connection. står NAT`en din på STRICT eller MODERATE så vill du få problemer med å connecte til andre servere og også få problemer med å høre andre over voice`en.

Dette skjer mest sannsynligvis pga att dere sitter bak en ruter. Åpne opp disse portene i ruteren deres til den IP adressen som xboxen deres bruker så vill NAT`en deres komme på OPEN og dere vill ikke ha noen connection\voice problemer:

Port: 88 UDP
Port: 3074 UDP
Port: 3074 TCP
Sitat av phyconinja
med venner så mener jeg folk han har i venne lista. ikke venner som han har fra skolen og lignende.
Vis hele sitatet...
Skjønte jo det da
▼ ... noen uker senere ... ▼
det kan være hvis de har oprettet et private game....... da kan du ikke joine men må bli innvitert....
og det kan være som sagt over at alle bruker NAT.
da må dere åpne porter for spillet for at alle skal kunne joine mener jeg å huske
▼ ... over et år senere ... ▼
Hm har samme problemt. Kan søke etter game og komme inn på de. Men når jeg skal joine noen fra vennelista mi så fucker det seg. får bare unable to connect, the party you wish to join may have other internett settings, you have OPEN NAT who is the most flexible eller noe. (er ikke helt sikkert på det på starten.) Noen som har noen ideer??

Og ja, jeg har OPEN NAT.
Sist endret av gilde; 28. november 2007 kl. 23:35.
Ingen som vet?
NAT instillinger på routern din Jeg har mange kompiser som ikke får joina hverandre osv
Det bare kommer opp: Cannot Connect Game!
Du må få Nat'n din åpen. Også ber du vennene dine gjøre det samme!
http://www.xbox.com/en-US/support/co...on-testnat.htm
Sist endret av Antrax-Vtec; 2. desember 2007 kl. 18:26.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Men hva om NAT'en er åpen, og fremdeles er det store problemer med å joine games og bruke voice-chat og xbox-live kobler seg av hele tiden. kan det være at det er noen porter som ikke er åpen, eller er alt som det skal være, sålenge nat'en er på OPEN ?
Enten så er det NAT problemet.. Ellers så er det at xbox live har vært helt fucka i jula!
Har ikke giddi og spille engang jeg :P
Sitat av hyys
Men hva om NAT'en er åpen, og fremdeles er det store problemer med å joine games og bruke voice-chat og xbox-live kobler seg av hele tiden. kan det være at det er noen porter som ikke er åpen, eller er alt som det skal være, sålenge nat'en er på OPEN ?
Vis hele sitatet...
Må bare reposte dette spørsmålet, da dette er svært viktig for meg å vite.


Men hva om NAT'en er åpen, og fremdeles er det store problemer med å joine games og bruke voice-chat og xbox-live kobler seg av hele tiden. kan det være at det er noen porter som ikke er åpen, eller er alt som det skal være, sålenge nat'en er på OPEN ?
Slik var det med en gang jeg kjøpte xbox 360`n min også. Virket mot randoms, men ikke mot folk i vennelista. Jeg VET at begge vi ikke hadde NAT problemer, og vi fant absolutt ikke ut av det. Plutselig en dag så virket det. Du kan prøve å restarte routerere o.l.