Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1500
Hey freaks

Har dyppet tåen i vannet 2-3 ganger før når det kommer til opioder da med store mellomrom mellom hvert inntak. Smakt på oxy, sub, tramadol og synes hver eneste av de gir en chill og glad kveld. Enda bedre om man har litt en god bruning på lager.

Kom nylig over 10 stk oxy actavis 20 mg for en billig penge. Fikk ting på stell rimelig fort siden dette er vanskelig å komme over i min krets. Så etter handletur bestemte jeg og en kompis oss for tok 3 stk spredd utover en hel kveld. Fyrte først 2 stk hver ned med LITT grapefuktjuice før vi railet 1 hver 3 timer etter effektene kom. Var stor suksess sett bort i fra at vi ble helt kake da.

Gjorde dette for noen dager siden og jeg lurer på om jeg får god funk hvis jeg tar 40 mg i kveld? Har leitet litt rundt om, desverre finner jeg ikke noe særlig brukbar info om hvor fort toleransen oppbygges..

Noen av dere som vet noe om dette?

Setter pris på alle svar.
Anonym bruker
"Firkantet Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man må ta det jevnt for å få toleranse, tar du mye kan du ende opp med å bli dårlig
I utgangspunktet skal toleransen være nullstilt når aktivt virkestoff ikke lenger er i omløp (altså normalt i løpet av et døgn eller to, avhengig av inntatt mengde og fysiologiske faktorer, så sånn sett skal du ikke lenger ha toleranse), og nivået av nevrotransmittere o.l. (dopamin, seretonin) har stabilisert seg (her kan kanskje mer kunnskapsrike individer bidra med sin innsikt).

Men som mange har erfart, er det forskjell på fysisk og mental toleranse. Sjansen for å få like mye ut av rusen som du gjorde første gang, selv ved fornuftig bruk og lange pauser, avtar etterhvert som du venner deg til rusen. Dette gjelder de fleste stoffgrupper; et kjent unntak er hallusinogener.

Siden du er relativt uerfaren og har noen blanke dager bak deg, er det gode muligheter for at du vil få en bra opplevelse ved nytt inntak nå.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar du det hver 6. time tar det bare noen dager, men oxy har kort halveringstid og forsvinner raskt ut av kroppen.
Intravenøs/intramuskulært inntak gir raskere toleranse enn i oral form.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt 100mg oxy ca en gang i uken nå. Før spøy jeg av 30mg, men nå er jeg oppi 50mg for å få en rus, tenker jeg må opp i 60-65mg neste uke. stemmer det ganske greit sånn toleranse messig?
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg sier ca 1 gang i uken, så er det alt fra 7 til 10 dager mellom hver gang. jeg er han ovenfor
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt det kanskje i litt over en mnd i strekk. faen så jeg glemmer, sorry
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har tatt 100mg oxy ca en gang i uken nå. Før spøy jeg av 30mg, men nå er jeg oppi 50mg for å få en rus, tenker jeg må opp i 60-65mg neste uke. stemmer det ganske greit sånn toleranse messig?
Vis hele sitatet...
Hvor mye oxy vil man trenge, hvis man f.eks er vant til 10mg sub? Er det en dårlig ide og bytte ut subutex, mot oxy?