Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 858
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått tak i en Oxycontin 80mg som jeg har planer om å ha i meg rekreasjonelt. Har ingen toleranse for opiater i det hele tatt.

Hva er den beste måten å dele opp pillen på for å få mest mulig eksakt dosering?

Det jeg tenker er å veie hele pillen med en mg-vekt og dele vekta på 8 for å ha 10mg-doser. Er tankegangen min her riktig?

Dette er tross alt farlige saker så tenker det er lov å komme med litt dumme/åpenbare spørsmål
Har selv kjøpt 80mg oxycontin sandoz, endte opp med å dele pillen opp i 4 for så å dele en av de små bitene opp i 2. Opiater er noe jeg ikke har brukt rekreasjonelt på mange år så ingen toleranse.

Så da endte jeg opp med en dose på ca. 10 mg. Merket definitivt noe men godfølelsen kom ikke før inntak av rundt 40 mg. Jeg er ca. 100kg så ved lavere kroppsvekt vil kanskje lavere dose virke bedre.

Mitt tips er hvertfall å dele opp selve pillen slik hvis du ønsker halvnøyaktig justering. Knuser du hele pillen vet du jo ikke om du veier bindestoffer eller selve virkestoffet? Correct me if im wrong. 40mg, altså halve pillen endte jeg opp med å dosere innenfor en 3-4 timersperiode og da kom godfølelsen men ikke noen tegn til overdosering for meg.

Ifølge felleskatalogen skal dosering starte ved 5mg og økes til ønsket respons ved smertebehandling, vil tro rekreasjonelt bruk grenser mellom 10-20mg dersom man er ute etter rus. Doser lavt dersom det er første gang med opiater for å unngå uheldige bivirkninger/overdose.
Sist endret av bullshit..; 22. september 2018 kl. 02:49.