Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1268
Anonym bruker
"Ond Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge skal jeg vente med å innta et annet legemiddel etter å ha inntatt Lyrica? Virker som det av og til forsterker et legemiddel til de grader, mens andre ganger merker jeg ingenting.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det booster benso, yes.
Hvis du er ute etter boost, hade jeg tatt Lyrica, ventet 1,5 timmer, siden tatt Xanor.

Og det kommer helt an på vad du er ute etter i forhold til effekter.
Sist endret av travaxa; 24. september 2018 kl. 19:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Eksen min tok lyrica i går, og i tak tok han 7mg xanor. Han har det topp topp.
Til halveringstiden er halvert noen ganger.
Anonym bruker
"Ond Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av travaxa Vis innlegg
Det booster benso, yes.
Hvis du er ute etter boost, hade jeg tatt Lyrica, ventet 1,5 timmer, siden tatt Xanor.

Og det kommer helt an på vad du er ute etter i forhold til effekter.
Vis hele sitatet...
Er ute etter boosting av av andre legemidler. Av og til har jeg tatt Lyrica på tom mage, og en halvtime senere inntatt rivotril eller imovane - da har det boostet noe veldig, men det fungerer ikke hver gang. Venter noen ganger en time, og da fungerer det også. Skal forsøke med rådet ditt om å vente halvannen time. Takk for svar!