Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1803
Har vurdert og starte og trene igjen går for «Sommerkroppen2019» noen som har tips til og bygge muskler raskt på kanskje en litt «Juksete måte?» Eller bare normal oppbygging, men med kanskje en plan osv!!

Jeg har lært at jeg må kunne ganske mye før jeg starter på enhver kur! Derfor vil jeg vite hva dere tenker å egt alt generelt!
Sist endret av LiamQ_Q; 15. august 2018 kl. 01:32.
Har du trent noe særlig tidligere?
Aldri benyttet meg av steroider selv, men har vært innom tanken selv.
Tror muligens det er mer info å finne på www.hushboard.biz
Hva med sarms?
har selv kjørt testosteron-enethat + en liten mengde trenbolone-acetat. kjørte 3mnder med testo, og siste 3 ukene med tren. Anbefaler ingen å begynne med anabole steroider men hvis du absolutt skal gjøre det anbefaler jeg kun testo. husk å ha en godt planlagt PCT kur (Clomid/nolva) slik at du får opp testosteron raskere etter fullført kur. Har du hørt om HGH? langt fra like hardt for kroppen, må kjøre rundt 6mnd for å få noe skikkelig ut av den, men er absolutt en vidundermedisin i mine øyne. Så har den til gjengjeld mange andre positive effekter.
Sist endret av Psykoselig; 15. august 2018 kl. 06:49.
Hvorfor trener du ikke uten steroider og spiser sunt? Det som kommer raskt forsvinner vanligvis raskt.. Kan være dårlig for hjertet er det virkelig verdt det? Hva er utgangspunktet ditt, om jeg vet det kan du få hjelp med en plan.
Sist endret av Supperman; 15. august 2018 kl. 07:14.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Sitat av Psykoselig Vis innlegg
har selv kjørt testosteron-enethat + en liten mengde trenbolone-acetat. kjørte 3mnder med testo, og siste 3 ukene med tren. Anbefaler ingen å begynne med anabole steroider men hvis du absolutt skal gjøre det anbefaler jeg kun testo. husk å ha en godt planlagt PCT kur (Clomid/nolva) slik at du får opp testosteron raskere etter fullført kur. Har du hørt om HGH? langt fra like hardt for kroppen, må kjøre rundt 6mnd for å få noe skikkelig ut av den, men er absolutt en vidundermedisin i mine øyne. Så har den til gjengjeld mange andre positive effekter.
Vis hele sitatet...

Du anbefaler testo? Hvorfor ikke vektsthormoner? Testosteron er det som virkelig påvirker humøret, mens veksthormoner ikke går like hardt utover psyka. Og det er bedre å bli ripped og sterk enn fet og svær, som man kan bli på testo uten et veldig nøyaktig kosthold.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Supperman Vis innlegg
Hvorfor trener du ikke uten steroider og spiser sunt? Det som kommer raskt forsvinner vanligvis raskt.. Kan være dårlig for hjertet er det virkelig verdt det? Hva er utgangspunktet ditt, om jeg vet det kan du få hjelp med en plan.
Vis hele sitatet...
Fordi det rett og slett er morsommere. Kjempe resultater på kort tid, blir det gjort riktig slipper man vanligvis unna de verste bivirkningene og.

Kroppen er til for å trikses med
Sist endret av Carmex; 15. august 2018 kl. 09:21.
Vis hele sitatet...
Tilgangen på Sikkelig Veksthormoner i Norge er under 1% i forhold til vanlig test e.

Men kan jo ikke anbefale steroider til en person som jeg påstår ikke har vært innom et studio engang pga alle bi-effektene han får av hormonene da jeg vil også påstå han er under 30år og har rimili god test produksjon fra før av. Så blir man jo "Bloated" av Testosteron kur så vil han bli antageligvis deprimert osv..
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Du anbefaler testo? Hvorfor ikke vektsthormoner? Testosteron er det som virkelig påvirker humøret, mens veksthormoner ikke går like hardt utover psyka. Og det er bedre å bli ripped og sterk enn fet og svær, som man kan bli på testo uten et veldig nøyaktig kosthold.
Vis hele sitatet...
Om du leser posten oppfordrer jeg heller bruk av HGH (human growth hormone) å om man først skal kjøre anabole steroider mener jeg personelig at kun testosteron er veien å gå, da det gir mye mindre bivirkninger enn om man begynner å blande inn andre preparater, spesielt på første kur da testo gir nok gevinst. I tillegg blir kuren mindre kompleks og man hvet hvilket stoff som skyldes eventuelle bivirkninger.
Sist endret av Psykoselig; 15. august 2018 kl. 09:38.
Kommer til å "smelte" sammen de vekst planene man har i ryggen også.
LiamQ_Q's Avatar
Trådstarter
33 2
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Velkommen til 2018 der 16åringer som lurer på hvor man får tak i vape utstyr også vil begynne med steroider
Vis hele sitatet...
Jeg spurte bare om tips osv betyr ikke at jeg skal starte på noe!

Tittelen «Muskelbygging Anbefalinger (steroider?)» Med «(steroider?)» mener jeg at jeg vil få svar fra dere og egt bare generelt hva som kunne vert aktuelt og hva som ikke kunne! Lettere sagt jævlig nysgjerrig

Om du leser posten oppfordrer jeg heller bruk av HGH (human growth hormone) å om man først skal kjøre anabole steroider mener jeg personelig at kun testosteron er veien å gå, da det gir mye mindre bivirkninger enn om man begynner å blande inn andre preparater, spesielt på første kur da testo gir nok gevinst. I tillegg blir kuren mindre kompleks og man hvet hvilket stoff som skyldes eventuelle bivirkninger.
Vis hele sitatet...
Akkurat det med HGH det kjenner jeg mange som har gått på, men er det doser som blir gitt ukelig og med en spesiell mengde eller er det bare en gang?

Sitat av Dreams Vis innlegg
Har du trent noe særlig tidligere?
Aldri benyttet meg av steroider selv, men har vært innom tanken selv.
Tror muligens det er mer info å finne på www.hushboard.biz
Vis hele sitatet...
Trener gjevnlig ja, men akkurat i sommerferien har jeg ikke akkurat orket!

Sitat av Supperman Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ja det er det jeg har gjort vanligvis, men ville bare vite litt mer om det!
Sist endret av LiamQ_Q; 15. august 2018 kl. 13:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
konsistent er det beste tipset du vil få. Benket f.eks 120kg på 67kg når jeg var 16år. Du er proppfull av hormoner som vil forandre seg når du begynne og bli eldre. Tenk på puberteten som en liten langvarig kur.

Styrkeløft vil nåkk bygge muskler på best måte da du ikke har tilstrekkelig nytte av å kjøre kroppsbygging økter siden de er proppfulle av div stoffer.

http://steroider.net/ Her kan du begynne og lese deg opp på alt de har av stoffer og andre stoffer, lett og forstå da det er på Norskt.
https://forums.steroid.com/forum.php Her er et sikkelig AAS forum men vis du nevner alderen din blir du kastet ut da [b][i]ingen[i][b] vil gi deg råd, derfor holder du deg anonym og leser heller og kan bruke søkemotoren de har til å finne utav ting.

https://forums.t-nation.com/t/steroi...n-guide/166965 Her har du en liste over akronymer som brukes med steroider så du kan søke enklere på diverse ting, som f.eks AAS jeg brukte ovenfor.
Sist endret av Cloor; 15. august 2018 kl. 13:41.
German Volume Training, 2 whole body økter om dagen 3 ganger om uken.
Gjør dette konsistent i 2-3 uker så vil du få nice hypertrofi, dog husk å spise masse (3000 kalorier+) og få deg en god natts søvn.
Sitat av LiamQ_Q Vis innlegg
Jeg spurte bare om tips osv betyr ikke at jeg skal starte på noe!

Akkurat det med HGH det kjenner jeg mange som har gått på, men er det doser som blir gitt ukelig og med en spesiell mengde eller er det bare en gang?
Vis hele sitatet...
HGH bør splittes til 2-3 doser om dagen, du injiserer i fettvevet med insulinsprøyte som måler enheter og ikke i muskelen som ved anabole steroider. dette minsker også risikoen for infeksjoner/betennelse.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ut ifra det jeg kan tolke er trådstarter 16 år. Mitt tips er å minimum vente til du har passert 20 år før du begynner å vurdere steroider. Du kan risikere å ødelegge din egen naturlige vekstprosess ettersom du enda gjennomgår puberteten. Anbefaler deg å kjøre noen google søk på akkurat dette med alder og inntak av steroider. Mye nyttig lesestoff.

Mitt tips er å trene regelmessig. Om du vil øke i muskelmasse finnes det drøssevis med kostholdsplaner og treningsprogram på nett som kan hjelpe deg. Begynn med butikk tilskudd før du vurderer steroider. Steroider er ikke noe du bør vurdere en gang før din egen testosteron produksjon begynner å avta, og det er enda mange år til det skjer. For din del så har produksjonen såvidt begynt å øke i forbindelse med pubertet. Så mitt ærlige råd, er å ikke ødelegge kroppen din med steroider i en alder av 16 år. Hadde du enda vært over 20 så hadde det vært lettere..
Må ikke glemme at hjernen ikke er ferdig utviklet før ca.24 år.. Å kødde med steroider før den tid er ikke å anbefale.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Få orden på kostholdet ditt, tren skikkelig, repitisjon er nøkkelen til muskelbygging samt få deg 7-9 timer søvn hver natt, få dette innabords så vokser du gjerne sakte men sikkert frem mot 2019, det er en stund til og du rekker og øke et par cm i omkrets rundt arma på den tiden,av kosttilskudd bør du først starte med og kjøpe deg ei bøtte whey protein, dette er myseprotein med god opptaksprosent (biotilgjengelighet) videre er kreatin og zma veldig bra, dersom du responderer på kreatin vil du øke i styrke og hente deg fortere inn mellom settene mens zma gjør at du sover bedre og får i deg det som trengs for og produsere testosteron, gjør alt riktig før du vurderer og juice, jeg har ødelagt psyken min mest sannsynlig permanent da jeg begynte og tukkle med steroider da jeg var 16
Sist endret av freebird; 2 dager siden kl. 21:08.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du godt nok kosthold så trenger du ikke proteinpulver. Få i deg mikro og makro gjennom mat og spar heller de pengene.
Er tildels enig, men ikke alle har god nok apetitt til å få i seg store nok mengder clean food til å dekke proteinbehovet i en travel hverdag.
Man skal spise ganske store mengder, kylling, biff, tunfisk eller egg for å dekke feks 250g proteiner. Alt dette kommer jo selvsagt ann på kroppsvekt, trenings nivå osv. Men kjekt å ha i visse situasjoner.