Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1068
Anonym bruker
"Vred Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor forsvarlig er det å innta xtc, flein, Coke, og masse weed på en helg? Flein og xtc blir to forskjellig dager. Har også tenkt på å ta flein en dag til og syre noen dager senere. Hva tenker dere om rekkefølgen jeg bør ta?
Ta xtc og cola de siste dagene. Så slipper du noe serlig nedtur på syren og soppen. Hasj kan du røyke underveis når du vill
Kankje blande noe xtc med sopp og syre en av de siste trippe dagene før du fortsetter med xtc
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dag 1: Sopp + weed
Dag 2: Alkohol/coke + weed
Dag 3: Weed (evt alkohol/coke hvis du synes det er så kult/vil være uansvarlig, men lurt å være litt sunn dagen før psykedelika)
Dag 4: Ecstacy + LSD

Det funker, men det er ikke sunt og du må i verste fall forvente nedsatt allmentilstand et par uker etterpå.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bortkasta psykedelika spør du meg, med mindre det er en veldig spesiell anledning. Ingen av tingene er veldig fysisk giftige, men psyken kan nok få seg en trøkk. Dosér fornuftig, spis sunt og ha et par rolige dager i etterkant så bør det gå bra.
Er det ikke en viss krysstoleranse ute og går på LSD og Psylocibin? Mener å ha merket det selv ihvertfall. Bare ha i tankene at ingen av delene er noe særlig å innta med dagers mellomrom da toleransen enda krever dobbel, kanskje tredobbel dose. Bortkasta magisk medisin med redusert magisk effekt.
Støtter harm fjellrev sin påstand fult ut, men hvis det er amfetamin i knipsen hadde jeg latt være. Det er nok ikke direkte farlig men ifølge tripsit.me sin chart en litt mer utsatt kombo.

Lsd/sopp og amfetamin er visst ikke helt bra
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må regne med å innta omtrent dobbel dose psykedelika dagen derpå for samme effekt, og mye av "magien" vil være vekk. Blandingsbruk reduserer den dette noe. Både LSD og sopp kombinert med amf har ganske lange tradisjoner i festsammenheng, jeg foretrekker den sistnevnte fordi LSD allerede er ganske stimulerende. Jeg ville tatt sopp og LSD med lengst mulig mellomrom og latt formen på dem diktere videre dosering av de andre greiene.