Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1434
Ja som titlen sier lurer jeg på hvor ofte man må ta 2cb, og bygger man tolleranse på det?
Lurer også på hvordan re-dosing fungerer ang 2cb.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det lurer jeg også på. Er visst lite forskning og liten viten om langtidseffekten av 2c-b og liknende stoffer.

Jeg og madammen eksperimenterte med relativt lave doser regelmessig typ 1-3 ganger i måneden i et halvt års tid for en tid tilbake.
Ingen negative sider ved det vi kan sette fingeren på.

Får ikke bidratt så mye mer til tråden enn å si at det gjelder å være fornuftig og høre på kroppen underveis.
Tok det et par-tre ganger i uka i store (_store_) doser i noen måneder for noen år siden, merket ingenting til toleranse. Litt visuelle forstyrrelser etterhvert i det daglige men det gikk vekk når jeg slutta å tenke over det. Har lest en del rapporter av folk som sier det virker som HPPD kan forekomme mer hyppig enn andre psykedelika. Du kan redosere 2c-b til krampa tar deg uten nevneverdig toleranse sålenge du redoserer mens du fremdeles er oppe, litt mer vrient å komme opp igjen når du har kommet ned men med en grei dose funker det finfint.

Du trenger ikke redosere mye for å holde koken, bare man husker på å gjøre det sånn passelig ofte, fort gjort å glemme av seg, da er det fint med en litt store redosering så kommer du deg opp til der du var eller enda høyere, om du så vil. (Har kun erfaring med nasal redosering)

Om det er sunt eller ei vet vi vel ikke veldig mye om, men er nok ikke bare bra for psyken å gå rundt tura dag inn og dag ut, så vil kun kommentere på egne erfaringer ifht toleranse osv.

Kort svar: Veldig ofte, toleranse messig.
Sist endret av Lyra; 19. juni 2019 kl. 19:31.
Ait takk for svar, har selv kun prøvd 1 gang og tenker å kjøre en hevy dag med 2cb sammen med noen kompiser. Tenker da å redose og er greit å vite at jeg ikke dør liksom👍
Du kan ta 2cb i vær dag i et par uker uten og få noe merkbart redusert effekt. Slå deg løs men pass på psyken
Og ikke trykk 30mg IV. Til mitt forsvar trodde jeg det var et annet stoff. Det slår muligens tilogmed DMT-gjennombrudd, bare via et psykedelisk helvete. Ingen kos...

Har tatt 2C to-tre ganger enkelte uker uten å ha tenkt på toleranse i det hele tatt. Noe helt annet enn Psylocibin og LSD ihvertfall. Der kan det jo gå ukesvis før man er tilbake til baseline.
Det skal litt til for å bygge toleranse på 2CB. Du kan ta det så og si hver helg uten noen merkeverdige negative bemerkelser. Husk at hvert miligram med 2CB teller. Tar man et miligram for mye så kan det være forskjellen på en behagelig tur til en bad-trip eller en veldig intens tur. 15-20mg er en god starter, så kan man ta 5-7mg ekstra for å spice opp ting enda mer. Er man oppi 30mg begynner ting å bli heftig! Kjøp deg en diamantvekt på Wish viss du har 2CB i pulverform, så får du dosert riktig. Er vanskelig å måle styrken i piller med mindre man har det labtestet.