Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 959
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Usikker på om dette er det rette stede å skrive dette, men vet ikke om et anna sted å skrive det.

Etter mye ekserimentering og gode opplevelser har jeg bestemt meg for å slutte helt med bruk av narkotika. Dette gjelder alle rusmidler bortsett fra alkohol og tobakk. Har vært en hyggelig reise, men har kommet til et punkt i livet hvor jeg føler jeg må ta mer ansvar, og jeg tenker det første steget er å kutte ut dette. Vil gjerne takke dem som har svart på trådene mine og gitt meg tips og råd når jeg har lurt på noe.

Holder meg fortsatt noenlunde aktiv på forumet. Tenkte å lage en tråd var en grei måte å ta farvell med rusen som har gitt meg så mye glede de siste to årene. Adjø narkotika!
Sterkt gjort, viser disiplin(noe jeg mangler) Håper ting går bra for deg
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Lykke til. Livet kan være fantastisk uten rus.

Personlig har jeg det mye bedre uten.

Alle bivirkningen med rusen og avhengighet ødela meg helt.


Du har sikkert enda mye å bidra med på forumet.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så bra! Grattis! En god avgjørelse ditt fremtidige jeg kommer til å takke deg for i evig fremtid! Har slutta sjæl ass etter nærmere 20 år som stoner. Faktisk den beste beslutninga jeg har gjort i livet ila alle de åra Etter en tid nykter kutta jeg alkoholen også og er glad for å endelig ta vare på helsa og huet