Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1150
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg ser meg nødt til å ta en urinprøve for THC. Men jeg kan ikke risikere at politiet vil bli varslet.
Jeg vet jeg kan ta urinprøve hjemme, men hvor sikker er denne testen kontra en test politiet vil bruke.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Jeg tar urinprøve hver uke. Politiet vil aldri få resultatene av de selvom de har vært positive for flere år siden.

Legen din kan kontakte fylkesmannen om han mistenker du lever uedruelig å kjører bil. Men politiet vil stort sett aldri blande seg inn i helse situasjonen din med mindre du aktivt gir dem tilgang.

En hurtigprøve er ikke like nøyaktig som en urin analyse sendt til sykehus, men en hurtigstick viser ganske greit om du har thc i urinen eller ikke.
Hjemmetestene er ganske sikre de. Ebay selger FDA godkjente hjemmetester.
Anonym bruker
"Uvøren Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv brukt hjemmetester og de fungerer.
Men har nå også blitt tatt for bruk så må vise til 1 års edruliguet.

Er det mulithet å kun ta urinprøver på lab uten å blande inn legen i dette?Klart meg i mine 35år uten rus i journalen å vil gjerne holde det sånn mtp jobb og alt.Kjørte ikke i rus,men ble tatt for bruk. Beklager for å stjele tråden TS.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Vet ikke om det går. Du kan ringe laboratorium å spørre om du kan ta en prøve fra eksperiment å sende inn til dem anonymt Evt.