Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1369
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en del år siden nå, men var en periode i ca ett år hvor jeg røyket begge deler sånn til og fra.
På fylla var det som oftest bare god stemning, men da jeg røyket edru så ble jeg ofte veldig kvalm.
Hva tror dere det kommer av?
En kompis av meg sa det var nikotinet/selve røyken som gjorde meg kvalm, men det pleier jeg ikke bli.

De jeg røyket med var også litt hardere på det enn meg, så kanskje det var for sterkt for meg rett og slett?
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter jeg har røyket på fylla kan jeg ofte bli kvalm noen av periodene etter, men det er fordi jeg får "flashbacks" av drikking og røyking, som ikke alltid er en bra kombinasjon.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skjønner. Med meg kan det mer sammenligne med at hodet snurrer som faaaaen. Og ble så kvalm at jeg bare måtte legge meg på gulvet liksom.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da har du nok røyket for mye. Det kalles å grønne.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke et veldig vanlig fenomen etter min erfaring. Det kan være en underliggende mekanisme som prøver å fortelle deg at dette ikke er rusmiddelet for deg, hvertfall akkurat nå. Vent og forsøk igjen om ett år, gjentar effekten seg ville jeg funnet noe annet å ruse meg på.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar begge to.
Som sagt så er det vel ca 9 år siden, så da burde det fint gå ann å prøve igjen, hehe.
Og ja hvis det er det samme er det jo egentlig ingen vits å bruke.
Men hvertfall passe på å ta mindre «doser»
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja høres ut som du røyka for mye eller for potente greier. Noen grønner over og lærer seg en balanse. Mens andre tåler det ikke i det hele tatt og blir kvalm og paranoid av selv små mengder. Ikke push deg til noe som kanskje ikke passer for deg bare fordi andre røyker.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bra svar. Takker så mye.
Må prøve det igjen, men som du sier så er det ikke verdt det om det bare er negativ påvirkning.
Ta deg god tid, ta 2 trekk med 15min mellomrom til du er fornøyd.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal huske på det takk
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle jeg kjenner grønner av cannabis og alkohol sammen..
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men for meg skjer det bare uten alkohol. Ganske irriterende.
Jeg tror kvaliteten på varen kan spille inn. Det en ofte får i Norge er er slik sofahasj, en blir tung i kroppen. Og hvis en røyker for mye av den så føles det nesten litt som whiskey. En blir ikke høyere, tankene bare snurrer rundt som tilstanden til en full sjømann på urolig sjø som prøver å filosofere. Jeg har ikke hatt dette problemet med kvalitetsbuds, sativa-varianten med høyt THC-innhold, en får i Nederland.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bra beskrevet. Spess det om å føle seg tung.