Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 6601
Hei, kjøpte for litt siden en mobil fra norsyd AS (angrer) og etter lang tid skal de visst sende mobilen endelig til meg. Har mast hele tiden og selv da har det så vidt skjedd noe.

Snakket med dem og etter å ha fortalt dem at de var på elkjøp sin gråimport liste sa de at dette ikke var sant da deres mobiler er via en norsk/europeisk importør.

Jeg søker etter mobil importør i Norge, Samsung importør i Norge, mobilimportør bedrift osv men får kun opp samsung Norge. Hvem gjør det? Hvem importerer? Hvordan finner jeg informasjonen?

Ps: beklager skrivefeil. Knust skjerm så vanskelig å skrive alt riktig. Og takk for svar på forhånd
Sist endret av Morter98; 19. juni 2019 kl. 18:57. Grunn: Måtte legge til en setning til
▼ ... over et år senere ... ▼
Prøver å blåse denne i liv, da personvern ikke trampes på når det er et selskap det er snakk om?

Noen flere som har erfaring med Norsyd AS? Skal visstnok drives av en russer eller noe