Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1968
Tenkte å bestille craze pwo. Altså den nye og lovlige Craze. V2 eller noe sånt. Er dette lovlig for import til Norge. Håper på svar her før jeg kontakter legemiddelverket

Link
https://www.predatornutrition.com/dr...ts/crz-og.html
Sist endret av TheDarkMister; 16. juni 2019 kl. 23:49.
Ser ingenting som er direkte ulovlig men ikke kast bort pengene, ta det fra en som har gått fra å trene naturlig og brukt alt mulig kosttilskudd i flere år til å bruke steroider - kosttilskudd-industrien skaper for det aller meste falske behov og svindler hardt.
Bruk heller en knøttliten brøkdel på det eneste stoffet i den der som faktisk har god virkning, koffein. Koffeinpiller, ZMA og Creatine er det eneste jeg ville brukt om jeg var deg.
Får litt uggen følelse når jeg på tur til den lokale kosttilskudd-butikken for å kjøpe billige eggehviter ser en småpjokk med pappas kort kjøpe flere PWO, flere BCAA og diverse tull som HMB/Pyruvate. Kunne spart seg tusenvis av kroner og oppnådd det samme resultatet. Hadde ikke influencere på steroider påvirket pjokken med deres søkkrike sponsrede merker og lignende ville ikke dette skjedd.
Her har du oppskrift på billigere pwo!

- kaffe
- mat
- vann

Der har du energikildene til en god og fokusert trening! + du får mye bedre humør på kjøpet OG et bedre balansert testosteron
Sist endret av GodMorgenJuice; 17. juni 2019 kl. 02:05.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Enkg.. Eneste gangene jeg tar pwo er før et halvmaraton og underveis, og kanskje i en skogskøype før start. Bruker det aldri til trening.

Er du sliten ta deg en snickers før trening, eller spis normalt. Kaffe er oppkvikkende.

Skal du først kjøre på med pwo kan du lage selv fra underground varer... Husket ikke hva alle de heter nå så tidlig på morningen. Er vel mdda, og noe kinesisk. Det funker litt, men det går rett i huet på en så er veldig j ehagelig synes jeg.


Hva trenger du pwo til? Man løfter ikke mer av det. Det bare klør i kroppen min av dem og blir irritert så kan bli en smule mer aggressiv. Men alt i alt er det dumt siden da trener jeg uten å kose meg og får en negativ assoisasjon til styrketreningen.

Til løpinga går den kløende effekten av pwo ganske fort ut viss man løper hardt eller lenge
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Eneste gangene jeg tar pwo er før et halvmaraton og underveis, og kanskje i en skogskøype før start.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg på ingen måte noen ekspert, men personlig så opplever jeg en sterk, men kortvarig boost av PWO. Med andre ord, jeg ville heller tatt PWO før jeg skulle løfte 1RM, enn før jeg skulle løpe maraton. Er det bare jeg og min kropp som responderer weird på PWO?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
nei er jo d3n høsten jeg er ute etter. fylle på med mer evt sportsdrikk underveis.