Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 979
Vet ikke helt om dette er riktig forum, men bestemte meg for å prøve meg her.

Da har det seg slik at når jeg satt å spilte med noen venner så klagde de på at miccen min lagde veldig mye støy. Etter å ha hørt på det selv og sett rundt fant jeg ingen tydelige feil, men fikk søkt meg fram til at det virket som om det var noe feil med den ledningen som kom ut av 3,5mm Jacken til mikrofonen.
Lurte bare mest på om noen viste om en måte å reparere det selv på?

Informasjon:
Fatal1ty headset kjøpt fra Elkjøp, har ikke kvitteringen så kan ikke bare levere det inn på garanti. Tror at garantien har gått ut uansett. Kan godt være 2+ år siden jeg kjøpte det

Og om ikke det, vet noen om hvor mye det kan koste å reparere noe slikt en eller annen plass i Bodø?

Takker for alle svar på forhånd.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Kan prøve og stille need boosten der: http://i.imgur.com/913Zzw9.png
Det klarte å halvere støyen på mitt forgje headsett.
Trådstarter
69 6
Har nok sjekket det mest basiske, og var dessverre ikke noe så simpelt. ^^ Har min satt på +12dB som var perfekt for min boost, men problemet er som sagt noe med ledningen i og med at det kun forandrer på seg når jeg flytter på kroppen.