Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3227
Siden dere stengte den forrige threaden, så må jeg vel opprette en ny da... Angående denne famøse kopibeskyttelsen på musikkplater, så greide jeg uten problemer å duplisere Shakira-cden (til en kamerat!!! =P) med CloneCD... Trodde dette skulle være vanskelig jeg?
Hvor dårlig er beskyttelsen på musikk CD'er?

Man kan jo sammenligne med ett eller annet program for PC.. Skulle kopibeskyttelsen være like dårlig der måtte man hatt ei fil som het "ett-eller-annet.noe".. Og om man fjerna denne så forsvant beskyttelsen.. Tenk vidre att denne filen het det samme ALTID, uansett hvilket program det var.. Så er det bare for noen å oppdage denne filen og kopibeskyttelsen er knekt sønder og sammen..


Scha
glenn, Nero har aldri sviktet meg når det gjelder duplisering av musikkcd'er el. Har du råd til og kanskje miste 10 spenn, så give it a try...
Gammel.
glenn's Avatar
Trådstarter
STX: Tro meg, Nero svikter på de nye kopibeskytta musikk-cdene... =) Men CloneCD har egne rutiner for kopiering av beskytta cd'er, og funka som sagt problemfritt med en cd som var beskytta med dette nye systemet. Noen andre som har prøvd, og kan raportere suksess/failure historier?

CD Mate skal visst også være bra, noen som har erfaring med det?
Vurdere å downloade...
Kopibeskyttelsen er jo bare ett ekstra spor på cd'en som gjør at man kun kan spille den av som audio cd. Or that's what they wants us to belive...
Opprinnelig postet av wiz
Kopibeskyttelsen er jo bare ett ekstra spor på cd'en som gjør at man kun kan spille den av som audio cd. Or that's what they wants us to belive...
Vis hele sitatet...
det er sikkert ett superhemmelig spor som spiller musikk du ikke hører som gjør at du kjøper flere CDer. That is what I belive
clonecd er best, tramper ned alle kopi sperrer! Alltid funka på meg, untatt når cden har vært oppripa som faen..