Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2080
Bruker for øyeblikket en gratis VPN-beskytter, og når jeg slår den på, mister jeg forbindelsen på alle torrents. Hastigheten ellers er grei. God hastighet på Speedometeret.

Må jeg konfigurere Vuze på noen måte?
De sperrer garantert for torrents. Merkelig det der.. ;-)
Trådstarter
4 0
Sitat av flexd Vis innlegg
De sperrer garantert for torrents. Merkelig det der.. ;-)
Vis hele sitatet...
Bytte ut en kontrollfrik for en annen.
Ja da var det jo mye vits i å bruke det programmet.

Er det noen gode gratis Personal VPN- programmer som ikke driver securitas-virksomhet, og som ikke spammer deg med reklame?

D.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av DLite Vis innlegg
Bytte ut en kontrollfrik for en annen.
Ja da var det jo mye vits i å bruke det programmet.

Er det noen gode gratis Personal VPN- programmer som ikke driver securitas-virksomhet, og som ikke spammer deg med reklame?

D.
Vis hele sitatet...
Har du virkelig lyst på fleksibilitet i en tjeneste betaler du for den, av akkurat samme grunn som man ikke kjører gratis antivirus-software og "awesome free malware remover 2000.exe"
Som atxbyea nevner så må en nesten betale for og få god hastighet/ingen begrensninger.
Før betalte jeg ProXPN dette funket bra, det åpnet nemmelig porter på skolen sitt nettverk
Ellers kan du prøve hotspot shield, dette vil eg tru du skulle kunne laste ned torrents med, men det er begrenset til 100kbs
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Som atxbyea nevner så må en nesten betale for og få god hastighet/ingen begrensninger.
Før betalte jeg ProXPN dette funket bra, det åpnet nemmelig porter på skolen sitt nettverk
Ellers kan du prøve hotspot shield, dette vil eg tru du skulle kunne laste ned torrents med, men det er begrenset til 100kbs
Vis hele sitatet...
Skulle likt å sett den proxyen som åpna porter på skolebrannmuren deres, link?
- Selvom jeg mest tror at proxyer heller fungerr slik at nettverkstrafikken blir ledet gjennom en port som allerede er åpen.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Bruker selv overplay, funker fett til både torrenting og WoW på skolen
Hvorfor ikke heller investere noen småpenger i en seedbox eller en vnc? Har hatt en seedbox i rundt to år nå, og fikk nylig oppgradert til 1Gbps uplink hos samme leverandør.

EDIT: Det finnes nok av useriøse aktører der ute. Jeg bruker seednet.eu, og kan anbefale de.
Sist endret av caperno; 26. februar 2012 kl. 16:20.
Trådstarter
4 0
Ja, da fikk jeg en del ideer jeg kan se på.

Jeg trenger i all hovedsak bare noe som kan "maskere" min WiFi-trafikk fra laptop til ruter, da jeg har en person i bofellesskapet som jeg antar sitter og kjører monitor-programmer. Kan lixom ikke konfrontere han med det heller, da jeg ikke har noe direkte "bevis".

Dersom han skal kjøre et sniffer eller ruter-monitor program, må han da konfigurere ruteren på en spesiell måte for å få tilsendt live-log av all trafikk? Isåfall, kan jeg logge meg inn på ruterens status-side og se om han har konfigurert den? Jeg fant ikke noe da jeg kikket sist. Det er en Airlink89300.


Thx.

D.
Anonine koster ca 50kr/mnd, men har til gjengjeld en knallgod latency og god nedlastningshastighet.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Anbefaling på seedbox: www.seed.st