Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2762
Hei, foreldrene mine har nettopp installert et program på pcen min som blokkerer all annen surfing enn itslearning etc. Programmet heter surfblocker og ber om et passord hver gang det åpnes. Jeg har også blitt fratatt Admin rettigheter. Det jeg lurer på er hvordan jeg får slått av dette. Bruker jeg en keylogger for å få innloggingspassordet til surfblocker eller Admin kontoen. Hjelp!!!
Tror at det er en grunn til at foreldrene dine har gjort dette keylogger fungerer, da må du vell lage en selv du da ikke har admin rettigheter og kan ikke installere software.
Har ikke ville begynt me dette da du sannsynligvis ikke har erfaring med dette.
Sitat av skullptura Vis innlegg
Tror at det er en grunn til at foreldrene dine har gjort dette keylogger fungerer, da må du vell lage en selv du da ikke har admin rettigheter og kan ikke installere software.
Har ikke ville begynt me dette da du sannsynligvis ikke har erfaring med dette.
Vis hele sitatet...
De har blokkert det fordi de mener jeg er på andre sider enn jeg skal være til skolearbeid, noe jeg ikke er kan klare å alliere søsteren min som har Admin passet til pcen til å la meg "avinstallere" noen programmer mens jeg egentlig installerer. Spesifikt spør jeg etter en keylogger som sender meg Mail med inntastninger. Har litt penger, men ville vært fint med en gratis en