Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1022
Har innstallert Microsoft Office 2010 på min nåværende pc. Om et halvt år så skal jeg oppgradere Pcen med ny cpu, hk & en ny ssd hvor jeg kommer til å installere OS'et på. Det er vell ingen måte å unngå at jeg må installere alt på nytt, her inkludert M.Office. Problemet er at jeg har brukt den siste produkt nøkkelen på min nåværende cpu, hk på mine 2Xssd i RAID0.

Er det noen måte hvor Microsoft kan skjønne at denne produktnøkkelen er registret på meg dersom jeg skulle installere alt på nytt??? Håper noen av dere kjønner problemet mitt. Takk for tilbakemedlinger; ))
Sist endret av FreakAzzPwnerz; 4. mars 2012 kl. 16:14.
hvis du ikke har alt for mye "møkk" på datan din så kan du jo lage et image av os sånn som det er nå, ellers så er det ikke være en at du tar og aktiverer det over telefonen når du installerer det på nytt.. har du ekte versjonen av office eller ome versjonen??
Jeg har en ekte versjon. Så det du sier er at jeg burde ringe Microsoft support og be dem resette produkt nøkkelen jeg allerede bruker?
nei når du installerer det og skal aktivere den så får du beskjed om og aktivere den med og ringe inn da kommer du til et automatisk system som du taster inn en aktivisering kode så får du valget mellom og få en aktivisering kode opplest eller på sms, tast inn dette på maskinen og den er aktivert, du mister ikke lisensen din bare for di du oppgraderer maskinen din
Aha, nå ble det klart for meg. Takk for svar