Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1669
Hei jeg har drevet og sett litt på forskjellige RAT-programmer og prøvde Dark Comet. Fikk satt opp no-ip og ordnet en servermodul, fulgte tutorials på nettet og gjorde alt riktig. Eneste er at det ikke skjer noe når folk åpner filen jeg sender, får liksom ingen slaves. Noen som enkelt kan forklare hvordan slikt virker? Har forresten trådløst nettverk.
Prøvd samme, med samme resultat.... Så følger spent med i tråden
Mener å huske at jeg ikke fikk det til når jeg prøvde å slavegjøre en maskin på mitt eget nettverk. Eneste jeg kan komme på
Har du husket å portforwarde?
http://www.canyouseeme.org/
Crasher som regel viss du bruker den på en pc som har samme nett som deg.
Jeg brukte hotspot på mobilen og koblet laptopen til det.
Funket utmerket da
Sist endret av Zherxyl; 1. mars 2012 kl. 08:55.
Jeg har prøvd med forskjellige nett, men har ikke forwardet port.. Men etter den guiden jeg fulgte, så skal ikke det være nødvendig heller...
Sitat av Stinger Vis innlegg
Jeg har prøvd med forskjellige nett, men har ikke forwardet port.. Men etter den guiden jeg fulgte, så skal ikke det være nødvendig heller...
Vis hele sitatet...
Går ut ifra at du bruker et proxy program da?
Vær obs på at det tar lang tid før de infiserte vises.
som nevnt tidligere i tråden sjekk om den aktive porten er åpen. en god side er www.canyouseeme.org
Sist endret av Zarni; 1. mars 2012 kl. 11:02.
Dersom du bare bruker serveren som er generert fra DarkComet som den er, så vil det ikke funke. Den er nemlig langt ifra FUD i utgangspunktet.

Du må crypte serveren for at den skal ha noen særlig effekt.
Prøvde canyouseeme.org også kom dette:
Error: I could not see your service on 84.xx8.1xx.1x3 on port (1604)
Reason: Connection timed out

Er det ikke meningen at no-ip skal skjule identiteten din da? Klarte å infisere meg selv en gang, men etter det funket det ikke noe mer.

edit: hvilken port anbefaler du da?
Sist endret av Heisenberg1; 1. mars 2012 kl. 11:15.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Prøvde canyouseeme.org også kom dette:
Error: I could not see your service on 84.xx8.1xx.1x3 on port (1604)
Reason: Connection timed out

Er det ikke meningen at no-ip skal skjule identiteten din da? Klarte å infisere meg selv en gang, men etter det funket det ikke noe mer.

edit: hvilken port anbefaler du da?
Vis hele sitatet...
Hvis du har TeamViewer kan jeg ta en titt på oppsettet ditt for deg.
No - Ip skjuler ikke IP-adressen din. Den setter opp en ikke foranderlig IP, som gjør at du kan holde på victimsa dine. Om du vil skjule deg selv kan du sette opp en vpn.

Spiller egentlig ingen rolle hvilket portnummer du bruker. Men det er viktig at du åpner samme port på routeren din, som den porten du listen'er på darkcomet.
DarkComet har også en integrert No-IP Dynamic Update Client. Sjekk også at DarkComet lytter på samme port som du brukte da du genererte serveren.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Går ut ifra at du bruker et proxy program da?
Vær obs på at det tar lang tid før de infiserte vises.
Vis hele sitatet...
Yep.. Gjør det.

Men hvor lang tid er normalt? Kan jo være at jeg har vært litt for utolmodig :P