Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 967
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lav toleranse, kun tygd litt av denne ene. Og har ikke tenkt å ta mer. Er nedtrapping fra noe annet verre tro det eller ei. Uansett ingen moralpreken.

Spm mitt er som følger, hvilke metoder er best for best mulig high eufori rus generelt?

Har tatt av det ytterste depotbelegget så droppa en bit know and then. Merker allerede at det ikke er like «bra» har ca 30-40mg igjen va ville dere gjort for en avslappende aften uten bekymringer og forhåpentligvis litt eufori.

Må ikke ta hele heller.

Seriøse svar settes pris på
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skyting er uaktuelt, å vil det skal vare lenge men samtidig kicke bra. Har litt benzo toleranse så dauer ikke av å hive inn noe sobril f.eks
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forteller hele teorien, og den ulogiske nedtrappingen etter jeg har fått noen nyttige svar
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knus på en tallerk med skje, snort.
Har mye å si hvor fint du får malt ting når du skal snorte, derfor sverger jeg alltid til tallerk og skje.
R.i.p 23.04.2021
Google hillbilly heroin.er populært og røyke 80mg oxy i usa på sølvfolie.funker som bare f, men det trengs endel prøving da du må ha lavest mulig varme på lighteren mens du fortsatt får smelta taben og sugd i deg godisen.
Sist endret av Tarm; 17. juni 2020 kl. 17:02.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uvøren Lomre: Har du fått Oxy på resept i Norge?
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ingen problem å få oxy på resept i Norge, en kompis får oxy på resept pga smerter i en ødlagt fot, min farfar fikk oxy pga smerter etter et slag, farfaren til en kompis har amputert bein og får oxy for phantom smerter
"Ingen problem å få oxy av lege i Norge", du må bare ha hatt slag eller amputert foten!

Erre mulig
Kanskje litt feil formulert spørsmål ja. Mente 80MG oxy på resept. Det er ganske heftig og gis vel ikke uten veldig gode grunner.
Har en kompis som har gått på disse snart 4 år pga operasjoner i rygg og kne og har kraftige smerter konstant. Men han får vel 25mg mener jeg. Får selv utskrevet Sobril pga søvnvansker (er også Bi-polar), men har prøvd oxy et par ganger og det funker bedre det for å si det sånn.