Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 14717
God dag godtfolk.

Etter litt lettere stuking på nett kom jeg frem til denne siden, og lurer i den forbindelse om noen har erfaring vdr bestilling til Norge.

Er litt usikker på retningslinjer iht henvisning til div nettsider, så jeg har full forståelse om admin ikke slipper den.
Sist endret av Alf; 29. mai 2020 kl. 13:16.
Tviler på at det er legit..
Engelsken er jo også ekstremt dårlig flere steder, typ google translate for 10 år tilbake.
Det er ikke ekte.
Scam, du kommer aldri til å få noe produkt og sannsynligvis bøffer og misbruker de kortopplysningene du legger inn og.
Alf
Trådstarter
Jeg var i kontakt med dem pr epost, og han virket overbevisende på en måte.

Siden tilbyr både meth og oxy pulver blandt andre meget tyngre stoffer.
Noe som ikke er helt forenelig med andre plasser jeg har brukt tidligere. Som regel er det bare ett par forskjellige stoffer tilgjengelig.

Betalingen fåregår via krypto, men det kan vel veie både for og imot?
Sitat av Alf Vis innlegg
Jeg var i kontakt med dem pr epost, og han virket overbevisende på en måte.

Siden tilbyr både meth og oxy pulver blandt andre meget tyngre stoffer.
Noe som ikke er helt forenelig med andre plasser jeg har brukt tidligere. Som regel er det bare ett par forskjellige stoffer tilgjengelig.

Betalingen fåregår via krypto, men det kan vel veie både for og imot?
Vis hele sitatet...
https://scam.directory/drugs-scam/eubestchemical-com/
les dette så har du svaret ditt ikke noe mere spørsmål å spørre om siden.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alf Vis innlegg
Jeg var i kontakt med dem pr epost, og han virket overbevisende på en måte.

Siden tilbyr både meth og oxy pulver blandt andre meget tyngre stoffer.
Noe som ikke er helt forenelig med andre plasser jeg har brukt tidligere. Som regel er det bare ett par forskjellige stoffer tilgjengelig.

Betalingen fåregår via krypto, men det kan vel veie både for og imot?
Vis hele sitatet...
Er du klar over at selv om dette var legit, så ville Tollen stoppet sendingen din og politiet hadde kommet på besøk når du minst forventer det?
Sitat av Alf Vis innlegg
Jeg var i kontakt med dem pr epost, og han virket overbevisende på en måte.
Betalingen fåregår via krypto, men det kan vel veie både for og imot?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig virker det overbevisende. Det er jo hele poenget med en scam...
Jeg har selv mista 5000kr i bitcoins for noen år tilbake, var naiv og godtroende og stolte på en "overbevisende" side på darkweb og hadde, som du, kontakt over mail osv.

Overførte bitcoins og hørte aldri noe mer.
Så det at de vil ha deg til å betale med krypto er ingen tegn på noe som helst.
Det er bare umulig å spore opp pengene, som selvfølgelig er sweet for scammere, så vel som narkokriminelle generelt.
At siden ligger ute så offentlig syns jeg også virker ganske sketchy.

Hele nettsiden skriker egentlig scam, spør du meg. Ser ut som noe som er satt opp kjapt for å håve inn cash asap og så bare forsvinne.

Skal du først handle noe sånt, så bør du virkelig finne vendors på kjente darknet/onion marked, med reviews, og i tillegg være kritisk når du leser dem for å se etter tegn på fake reviews, botter osv.
Sist endret av Alzo88; 30. mai 2020 kl. 15:22.
Sitat av Alf Vis innlegg
Jeg var i kontakt med dem pr epost, og han virket overbevisende på en måte.

Siden tilbyr både meth og oxy pulver blandt andre meget tyngre stoffer.
Noe som ikke er helt forenelig med andre plasser jeg har brukt tidligere. Som regel er det bare ett par forskjellige stoffer tilgjengelig.

Betalingen fåregår via krypto, men det kan vel veie både for og imot?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig virker selger overbevisende, det kalles for social engineering og brukes veldig ofte når det kommer til scams.
"Jobben" dems er jo å lure deg trillrundt så du overfører cash/krypto.

Social engineering is the art of manipulating people so they give up confidential information. The types of information these criminals are seeking can vary, but when individuals are targeted the criminals are usually trying to trick you into giving them your passwords or bank information, or access your computer to secretly install malicious software–that will give them access to your passwords and bank information as well as giving them control over your computer.

Criminals use social engineering tactics because it is usually easier to exploit your natural inclination to trust than it is to discover ways to hack your software. For example, it is much easier to fool someone into giving you their password than it is for you to try hacking their password (unless the password is really weak).
Vis hele sitatet...