Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 7298
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har anbefalinger for en førstegangsbruker?
Holder 1 gram for 2 stykker? Evt dosering?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kommer helt an på .

Dette er jo ikke LSD så dosering tar man ikke så alvorlig: kokain er noe man snorter litt nå og da av for å holde liv i festen. Om 1 gram er nok kommer an på hvor lenge dere vil festen skal være, men jeg vil ikke akkurat anbefale å kjøre i dere et halvt gram hver i en setting.
Sist endret av Dodecha; 27. mars 2020 kl. 11:10.
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kommer helt an på .

Dette er jo ikke LSD så dosering tar man ikke så alvorlig: kokain er noe man snorter litt nå og da av for å holde liv i festen. Om 1 gram er nok kommer an på hvor lenge dere vil festen skal være, men jeg vil ikke akkurat anbefale å kjøre i dere et halvt gram hver i en setting.
Vis hele sitatet...
Er det sant at kokainet ikke funker første gangen, litt som med dårlig hasj? Vil ikke kaste bort 1200kr for noen striper når det ikke funker har du evt noen anbefalinger til alternative ting som funker?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det sant at kokainet ikke funker første gangen, litt som med dårlig hasj? Vil ikke kaste bort 1200kr for noen striper når det ikke funker har du evt noen anbefalinger til alternative ting som funker?
Vis hele sitatet...
Nei som regel når det ikke funker førstegang er det for at folk er for full, tar for lite eller at det er dårlig kokain. 0.1 g linjer burde holde om den er god og det skal funke ganske greit da. Men enkelte har også for store forventninger, for meg er ikke kokain sånn woooooow men smak og behag, er ikke alle som syntes at mine favoritter is all that heller. Men back ot: start med 0.05g -0.1g linje og påfyll med mindre enn de etterhvert, ta heller små og mange en for store og når jeg prøvde første gang holdt 1g på kompis og meg en natt. Du bygger opp toleranse fort og er ganske avhengighetsskapende men det vet du vel, jeg syntes det er digg med øl / brennvin de går på en måte hånd i hånd! Ha en fin kveld
Kommer veldig ann på har dere sinnsykt flaks så får det noe bra og da virker det som førstegangs brukere får ønsket effekt for å si det sånn
Hvis dealeren er til å stole på, så får man relativt bra varer for 1200 kr. Da skal 0,5 holde i løpet av en kveld.

Hvis du blir bedøvet i nesa/halsen og får utfordringer med å svelge, så er det bra varer.
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis dealeren er til å stole på, så får man relativt bra varer for 1200 kr. Da skal 0,5 holde i løpet av en kveld.

Hvis du blir bedøvet i nesa/halsen og får utfordringer med å svelge, så er det bra varer.
Vis hele sitatet...
Denne dealern er nok til å stole på ja, han har den beste weeden og ecstadyen jeg har vært borti, bortsett fra at han sier det er 80% rent men det må være bs? Han sier han ikke kjøper på dark web heller så da er det garantert piss etter min mening
Du er under 14 år gammel, ikke kjør i deg 0,5 g kokain i en session, du kommer til å stryke med, spesielt hvis kokainet du får faktisk er bra. I disse tider er det mye bøff på markedet, så ikke bli overrasket om du plutselig får hvit amfetamin istedenfor kokain (dealeren din har sannsynligvis ingen moralproblemer med å selge deg bøff, han/hun selger tross alt dop til 14-åringer). Da er det ikke så lurt å redosere som om det er kokain, fort gjort å få litt for mye vasokonstriksjon og overstimulering på det viset. I tillegg svekker stimulanter immunforsvaret veldig mye.
Ima er 0,1 linjer for mye om colaen er bra. Snort små linjer på ca. 50 mg og kjenn an formen.

Personlig bruker jeg cola jevnlig og det har blitt en (u)vane på fest, men jeg tipper derr blir skuffet. Rusen må læres å kjenne, og det tar litt tid før man «skjønner» rusen.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Du er under 14 år gammel, ikke kjør i deg 0,5 g kokain i en session, du kommer til å stryke med, spesielt hvis kokainet du får faktisk er bra. I disse tider er det mye bøff på markedet, så ikke bli overrasket om du plutselig får hvit amfetamin istedenfor kokain (dealeren din har sannsynligvis ingen moralproblemer med å selge deg bøff, han/hun selger tross alt dop til 14-åringer). Da er det ikke så lurt å redosere som om det er kokain, fort gjort å få litt for mye vasokonstriksjon og overstimulering på det viset. I tillegg svekker stimulanter immunforsvaret veldig mye.
Vis hele sitatet...
Hvor er det du får at han/hun er 14 år fra ?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av AbSoul Vis innlegg
Hvor er det du får at han/hun er 14 år fra ?
Vis hele sitatet...
Trådstarter glemte å gjøre seg anonym på et punkt (det innlegget er nå fjernet), og i post historikken til brukeren fant man slik info..

Nå er jo vi et sted mer for info enn moral, så jeg vet av værre ting ungdommer har gjort enn å snorte litt kola.

Så vi kan jo holde oss til saken..
Sist endret av Dodecha; 27. mars 2020 kl. 14:12.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Trådstarter glemte å gjøre seg anonym på et punkt (det innlegget er nå fjernet), og i post historikken til brukeren fant man slik info..

Nå er jo vi et sted mer for info enn moral, så jeg vet av værre ting ungdommer har gjort enn å snorte litt kola.

Så vi kan jo holde oss til saken..
Vis hele sitatet...
Prøver ikke å moralisere, selvom det svir i hjertet av å lese om så pass unge folk kjører i seg ecstasy og kokain. Det er mere det at kroppsvekten til en gutt under 14 år er neppe så høy, så det å kjøre 0,5 g kokain ila en kveld kan potensielt være dødelig. Voksne folk dør av kokainoverdose titt og ofte, det skal ikke så altfor mye til, spesielt hvis varene er gode.

Virker også som om TS mangler mye grunnleggende kunnskap og gjør for lite research på egen hånd, noe som ikke lover en lang ruskarriere.
Afrikanere i Oslo er kjent for å bøffe produktet sitt 100%
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Afrikanere i Oslo er kjent for å bøffe produktet sitt 100%
Vis hele sitatet...
Det her er i gjøvik
Du er for ung til å styre med sånne stoffer.

Worst case så elsker du det fra første stund og du pådrar deg en kola avhengighet. Best case så syns du det er helt ok, etter å ha tatt det hat du brutt en barriere og sjangsen for at du tar mer narkotika framover er stor. Er bare tap/tap situasjon
Sist endret av Drugsarebadmkey; 27. mars 2020 kl. 15:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det her er i gjøvik
Vis hele sitatet...
Isåfall er det nok enda større sjangse for at det er bøffa imo... I innlandet er det begrenset utvalg med doptilgang, så det åpner for at man kan bøffe produktet mer, uten å miste kundene sine (de har jo tross alt ikke så mange å velge mellom).
Dumt å skrive sted. Og helt klart at du kommer til å bli hustla ut av en annen verden..
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Du er for ung til å styre med sånne stoffer.

Worst case så elsker du det fra første stund og du pådrar deg en kola avhengighet. Best case så syns du det er helt ok, etter å ha tatt det hat du brutt en barriere og sjangsen for at du tar mer narkotika framover er stor. Er bare tap/tap situasjon
Vis hele sitatet...
Om du vil diskutere dette med grenser og å se konsekvensene i sine handlinger kan vi jo ta det på discord i kveld? Det er jo planlagt discord møte på freak discorden i dag
Alle som skulle diskutert med meg kan vel egentlig sende meg pm etc så gjør jeg det mer enn gjerne på discord
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Isåfall er det nok enda større sjangse for at det er bøffa imo... I innlandet er det begrenset utvalg med doptilgang, så det åpner for at man kan bøffe produktet mer, uten å miste kundene sine (de har jo tross alt ikke så mange å velge mellom).
Vis hele sitatet...
Alt jeg har vært borti ( ting jeg selv har kjøpt) til nå har vært bra. Ikke undervurder bare fordi vi ikke har coastline
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Dumt å skrive sted. Og helt klart at du kommer til å bli hustla ut av en annen verden..
Vis hele sitatet...
Og med det mener du?
Anonym bruker
"Sub-tropisk Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cola avhengighet er noe man i verste fall påtar seg visst colaen er god. Som regel blir folk skuffet og orker ikke å handle det igjen fordi det er så sinnsykt dyrt kontra funken man fikk.
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Cola avhengighet er noe man i verste fall påtar seg visst colaen er god. Som regel blir folk skuffet og orker ikke å handle det igjen fordi det er så sinnsykt dyrt kontra funken man fikk.
Vis hele sitatet...
Dette er bare for nysgjerrighetens skyld, vet dette er typisk å si men har ingen planer om å fortsette etter den ene gangen.
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
"Bare for nysgjerrighetens skyld" huff, Du er et barn. Kjør i deg en grammer med levamisol og 20%brus så nervesystemet ditt fucker seg i en alder av 14.

Du vet ingenting enda. Bare fordi du kan å søke på google så vet du ikke hva som er bra.
Vis hele sitatet...
Jeg sa ikke det heller, jeg kjenner flere "erfarne" folk som kan greiene sine, klart man også kjenner det når du røyker også.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er bare for nysgjerrighetens skyld, vet dette er typisk å si men har ingen planer om å fortsette etter den ene gangen.
Vis hele sitatet...
Jeg dømmer ikke. Likte å teste ut litt jeg også i 14års alderen. Om det var så lurt eller ei spiller ingen rolle. Gjør det du selv vil
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg dømmer ikke. Likte å teste ut litt jeg også i 14års alderen. Om det var så lurt eller ei spiller ingen rolle. Gjør det du selv vil
Vis hele sitatet...
Fint å høre at noen kjenner seg igjen takk for at du holder deg saklig
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Du er 14? Hvordan vet du hva som er bra? Du er et barn.
Vis hele sitatet...
Ikke undergrav en persons evner bare fordi de er unge. Det er nedverdigende og unødvendig. Ønsker du å hindre unge fra å ruse seg finnes det andre måter å appellere til de på enn å ha aldet som eneste argument. Vet med meg selv at det ville bare fått meg mer tent på å ruse meg og gi faen da jeg var 14.

Så til saken. Om du mot all formodning ender opp med gode varer så er det greit å være forsiktig. Jeg har selv brukt og missbrukt kokain og mine doseringer er nesten alltid 20 til 50mg avhengig av renhetsgrad. Har vært bortskjemt på kvalitet og ønsker ikke død. Pass på da det er kjent for å være hardt på hjerte og karsystem.

Stay safe og husk at du aner ikke hva du får uten testkit og egentlig en hel haug med andre tester. Linker til David Lee's håndbok her som er essensiell for alle som ønsker å kaste tid og penger inn i det som er kokainavhengighet.
Sist endret av algernon; 27. mars 2020 kl. 16:17.
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av algernon Vis innlegg
Ikke undergrav en persons evner bare fordi de er unge. Det er nedverdigende og unødvendig. Ønsker du å hindre unge fra å ruse seg finnes det andre måter å appellere til de på enn å ha aldet som eneste argument. Vet med meg selv at det ville bare fått meg mer tent på å ruse meg og gi faen da jeg var 14.

Så til saken. Om du mot all formodning ender opp med gode varer så er det greit å være forsiktig. Jeg har selv brukt og missbrukt kokain og mine doseringer er nesten alltid 20 til 50mg avhengig av renhetsgrad. Har vært bortskjemt på kvalitet og ønsker ikke død. Pass på da det er kjent for å være hardt på hjerte og karsystem.

Stay safe og husk at du aner ikke hva du får uten testkit og egentlig en hel haug med andre tester. Linker til David Lee's håndbok her som er essensiell for alle som ønsker å kaste tid og penger inn i det som er kokainavhengighet.
Vis hele sitatet...
Hvor får jeg kjøpt kits? Takk for at du holder deg saklig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er bare for nysgjerrighetens skyld,
Vis hele sitatet...
Start rolig og i det små, ta heller en linje for liten enn en linje for stor. Og hold dette mellom deg og kompisen din , går dette rundt er det ikke kule rykter å ha på seg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
vet dette er typisk å si men har ingen planer om å fortsette etter den ene gangen.
Vis hele sitatet...
Vil bare påpeke at det blir bare denne ene gangen er nesten noe alle narkomane har sagt! Uansett stay safe, og sett grenser for deg selv å hold dem!! Kos deg i helgen men ikke for mye
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Men satan i hælvette da folkens, det her er Freak, ikke Ung.no og jeg gir en god blanke faen i hva dere mener er moralskt rett, her bryter det med reglene som vi har om avsporing av debatten/Off-topic.

Om man vil diskutere det, står man helt fritt til å opprette en annen tråd med det som tema.
Sist endret av Dodecha; 27. mars 2020 kl. 16:36.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kjøp et gram, sett på scarface, drikk noen cidere, og get it over with. Mesteparten av colakveldene vil være hjerneløs moro uansett
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av AbSoul Vis innlegg
Start rolig og i det små, ta heller en linje for liten enn en linje for stor. Og hold dette mellom deg og kompisen din , går dette rundt er det ikke kule rykter å ha på seg.



Vil bare påpeke at det blir bare denne ene gangen er nesten noe alle narkomane har sagt! Uansett stay safe, og sett grenser for deg selv å hold dem!! Kos deg i helgen men ikke for mye
Vis hele sitatet...
Var derfor jeg så det var typisk å si hahah
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Kjøp et gram, sett på scarface, drikk noen cidere, og get it over with. Mesteparten av colakveldene vil være hjerneløs moro uansett
Vis hele sitatet...
Hvor mye alkohol er det optimale for kokain? Tenker dere nok til å ha rundt 1 i promille? Så kanskje 3-4 øl hver? Begge veier 60-65 kg
Og er 175-180 om det her noe betydning
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Say hello to my little friend

I only got two things in the world: my word and my balls, and I dont break them for nobody

https://en.wikipedia.org/wiki/Cocaethylene

"In most users, cocaethylene produces euphoria and has a longer duration of action than cocaine.[6][7] Some studies[8] suggest that consuming alcohol in combination with cocaine may be more cardiotoxic than cocaine and "it also carries an 18 to 25 fold increase over cocaine alone in risk of immediate death".[7] Cocaethylene has a higher affinity for the dopamine transporter than does cocaine, but has a lower affinity for the serotonin and norepinephrine transporters.[9][10]"

Når du mikser cola og alkohol, får du cocaethylene "på kjøpet", som gir mer rus.
Sist endret av meaculpaUIO; 27. mars 2020 kl. 17:37.
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Kjøp et gram, sett på scarface, drikk noen cidere, og get it over with. Mesteparten av colakveldene vil være hjerneløs moro uansett
Vis hele sitatet...
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Say hello to my little friend

I only got two things in the world: my word and my balls, and I dont break them for nobody

https://en.wikipedia.org/wiki/Cocaethylene

"In most users, cocaethylene produces euphoria and has a longer duration of action than cocaine.[6][7] Some studies[8] suggest that consuming alcohol in combination with cocaine may be more cardiotoxic than cocaine and "it also carries an 18 to 25 fold increase over cocaine alone in risk of immediate death".[7] Cocaethylene has a higher affinity for the dopamine transporter than does cocaine, but has a lower affinity for the serotonin and norepinephrine transporters.[9][10]"

Når du mikser cola og alkohol, får du cocaethylene "på kjøpet", som gir mer rus.
Vis hele sitatet...
Vet dette oppstår når man blander men jeg fikk ikke svar på spørsmålet mitt, som var: hva er den optimale promillen å snorte på?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er liksom meningen at du skal kjenne etter litt, ikke bare numme deg selv ut etter en statisk oppskrift.
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Kjøp et gram, sett på scarface, drikk noen cidere, og get it over with. Mesteparten av colakveldene vil være hjerneløs moro uansett
Vis hele sitatet...
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Det er liksom meningen at du skal kjenne etter litt, ikke bare numme deg selv ut etter en statisk oppskrift.
Vis hele sitatet...
Såå når jeg er i passe god form så er det på tide liksom?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Afrikanere i Oslo er kjent for å bøffe produktet sitt 100%
Vis hele sitatet...
Fikk knall god cola av en afrikansk her i Bergen en gang vi var på vei til et utested på veien dit spør en fyr oss do you want to but Coke, jeg sier til kompisen min vi kjøper ikke av en utlending. Kompisen min kjøper 1g kom pakket inn i sølvpapir kompisen min åpner det og jeg spør var det cola han ler sier fyfaen dette er skikkelig cola jeg ser på den å det var de fineste rocksene jeg hadde sett i mitt liv, knall harde vi stikker inn på dassen på utestedet å dro en linje, hele jævla halsen ble num, når vi var tom skulle man faen trodd jeg hadde fått hjerneslag.


Det var den beste colaen jeg hadde prøvd å kjøpt av en afrikansk, men ja noen av de svindler som faen skulle kjøpe et gram hasj en gang fikk faen rundt 0,4-0,5.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Fikk knall god cola av en afrikansk her i Bergen en gang vi var på vei til et utested på veien dit spør en fyr oss do you want to but Coke, jeg sier til kompisen min vi kjøper ikke av en utlending. Kompisen min kjøper 1g kom pakket inn i sølvpapir kompisen min åpner det og jeg spør var det cola han ler sier fyfaen dette er skikkelig cola jeg ser på den å det var de fineste rocksene jeg hadde sett i mitt liv, knall harde vi stikker inn på dassen på utestedet å dro en linje, hele jævla halsen ble num, når vi var tom skulle man faen trodd jeg hadde fått hjerneslag.


Det var den beste colaen jeg hadde prøvd å kjøpt av en afrikansk, men ja noen av de svindler som faen skulle kjøpe et gram hasj en gang fikk faen rundt 0,4-0,5.
Vis hele sitatet...
Høres ut som en god blanding av mye rart med litt kola og bedøvelsesmiddel.
Mange liker den blandingen, men tviler på at du får noe rent av de som selger på gata.
En rock kan enkelt lages. Kola kommer mer snikende og skal ikke bedøve nesa.
Kan jo være du fikk noe bra, men være forsiktig, det er mye som blandes i kola
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Testa coke selv i sommer. Ikke mange ganger. kanskje en 5-6 kvelder i løpet av noen måneder. Har pådratt meg kronisk bihulebettennelse nå som har vart i flere måneder. Sikkert bare jeg som var uheldig. Men noe å tenke på ihvertfall TS.
Sitat av algernon Vis innlegg
Ikke undergrav en persons evner bare fordi de er unge. Det er nedverdigende og unødvendig. Ønsker du å hindre unge fra å ruse seg finnes det andre måter å appellere til de på enn å ha aldet som eneste argument. Vet med meg selv at det ville bare fått meg mer tent på å ruse meg og gi faen da jeg var 14.

Så til saken. Om du mot all formodning ender opp med gode varer så er det greit å være forsiktig. Jeg har selv brukt og missbrukt kokain og mine doseringer er nesten alltid 20 til 50mg avhengig av renhetsgrad. Har vært bortskjemt på kvalitet og ønsker ikke død. Pass på da det er kjent for å være hardt på hjerte og karsystem.

Stay safe og husk at du aner ikke hva du får uten testkit og egentlig en hel haug med andre tester. Linker til David Lee's håndbok her som er essensiell for alle som ønsker å kaste tid og penger inn i det som er kokainavhengighet.
Vis hele sitatet...
Så klart kan en 14 åring være i stand til å ta et valg som føles riktig eller at han faktisk tar kokain «riktig»

Men poenget her er vel ikke selve aldersproblemet men det at en 14 åring uansett hvordan mentalitet man har IKKE skal drive med rusmidler. For å sitere en viss radio mann: han veit jo ikke forskjellen på å være kåt eller pissatrengt!
Om du får tak i ren Kokain (det som selges via "The darkweb") så holder 0.4-0.5 for en hjemmekveld hvor man holder på til morgenggry. Derimot om du får utblandet eller systetisk kokain(som de liker å kalle denne form for RC) så vil man kunne blåse 1-2g på en lengre kveld.

Jeg råder deg til å teste renhenten (sør på google) om du ikke vet 100% hva du får. Alle dealers sier de har god cola....
Du kan også varme den opp i salmiak for å se om den blir til en sten, slik som ekte organisk kokain blir. Om du får det til kan du smake på den(uten å innhalere, dette er hard ren freebase), smaker det floralt har du fått rett vare. Da er det bare å glede seg.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Du er under 14 år gammel, ikke kjør i deg 0,5 g kokain i en session, du kommer til å stryke med, spesielt hvis kokainet du får faktisk er bra. I disse tider er det mye bøff på markedet, så ikke bli overrasket om du plutselig får hvit amfetamin istedenfor kokain (dealeren din har sannsynligvis ingen moralproblemer med å selge deg bøff, han/hun selger tross alt dop til 14-åringer). Da er det ikke så lurt å redosere som om det er kokain, fort gjort å få litt for mye vasokonstriksjon og overstimulering på det viset. I tillegg svekker stimulanter immunforsvaret veldig mye.
Vis hele sitatet...
Herregud uansett hva noen sier hjelper det ikke. Men TS jeg var akuratt som deg tenkte når jeg startet med hasjen jeg skal bli stoner men skal aldri teste noe annet, 1 mnd senere MDMA litt senere amfetamin så benzoer så var det å skyte amfetamin. Etter en i vennegjengen prøvde å injisere amfetamin første gang tenkte jeg jævla tulling 5mnd senere var jeg også på nålen du er en uskyldig liten drittunge dette miljøet kommer til å spise deg opp om du ikke er forsiktig, kokain er et fantastisk stoff ta det med et par pils du er 14 så du liker sikkert ikke pils men noen smirnoff-ice ellernoe men pass på din sjel tjommi. Nyt livet så lenge det varer før du vet ordet av det er det over. men husk om noen i vennegjengen begynner å speede eller piller eller opiater ditch dem er ikke verdt det uansett hvor mye de betyr for deg de drar deg foran bussen.
Anonym bruker
"Reflektert Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Herregud uansett hva noen sier hjelper det ikke. Men TS jeg var akuratt som deg tenkte når jeg startet med hasjen jeg skal bli stoner men skal aldri teste noe annet, 1 mnd senere MDMA litt senere amfetamin så benzoer så var det å skyte amfetamin. Etter en i vennegjengen prøvde å injisere amfetamin første gang tenkte jeg jævla tulling 5mnd senere var jeg også på nålen du er en uskyldig liten drittunge dette miljøet kommer til å spise deg opp om du ikke er forsiktig, kokain er et fantastisk stoff ta det med et par pils du er 14 så du liker sikkert ikke pils men noen smirnoff-ice ellernoe men pass på din sjel tjommi. Nyt livet så lenge det varer før du vet ordet av det er det over. men husk om noen i vennegjengen begynner å speede eller piller eller opiater ditch dem er ikke verdt det uansett hvor mye de betyr for deg de drar deg foran bussen.
Vis hele sitatet...
Akkurat samme «posisjon/vei» gikk jeg å... starta med hasj/grønt så tenkte jeg skulle holde meg til det, men sø ble det Emma så benzoer så andre diverse ting... du tror du klarer det men egt så bare lurer du deg sjæl. Fult mulig du klarer å holde det til en ting men som oftest så blir det ikke bare 1 ting.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Akkurat samme «posisjon/vei» gikk jeg å... starta med hasj/grønt så tenkte jeg skulle holde meg til det, men sø ble det Emma så benzoer så andre diverse ting... du tror du klarer det men egt så bare lurer du deg sjæl. Fult mulig du klarer å holde det til en ting men som oftest så blir det ikke bare 1 ting.
Vis hele sitatet...
Når jeg vokste opp var vi en vennegjeng på 20-25stk som drev med stoff først startet en med emma så en annen så var det alle visst nok, så BAM hadde alle prøvd det så var det speeden husker det så godt meg og 1 annen kjompis kjøpte 50g speed jeg var 14 han var 16 så begynte hele jævla gjengen med speed, så begynte han ene å skyte så begynte jeg og en del andre noen bare gadd ikke være med oss mer å de klarte seg få av de andre gjorde, man må regne med å våkne en dag med at hele telefonen din er full av meldinger om at bestevennen din døde av en overdose, i dette miljøet må man ha sterk syke. Når du har fakket opp kan ikke mamma å pappa hjelpe deg lengre. Du er 14år har ingenting i mot at du ruser deg men du får konsekvenser for det enseste du sitter igjen med av et par uker på kola/amf/mdma alt slags party-dop er angst, depresjon fra helvete og en mor som går rundt å leter etter livstegn. Virker det verdt det for deg?
Kan vi få en oppdatering fra TS?

Får litt flashbacks til "BlodShotEyes" sin tråd. Vi så jo hvordan det hadde gått etter en stund uten svar og innlegg. Gikk kanskje som folk forventa?

Hvordan tror dere det gikk?
  1. Som forventa: til helvete. TS runda rolig av i en alder av 14år.
  1. [2]Det magiske skjedde: colaen gikk fint og faren vant eurojackpotten samme kveld. Nå bor hele familien i Spania og TS skal utdanne seg som forsvarsadvokat.
Sist endret av Salvia10; 29. november 2020 kl. 09:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.