Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ruler apple maskinene
JA 16 61,54%
NEI 10 38,46%
Stemmegivere: 26. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  6 2794
Apple har for ikke lenge siden lagt ut nyheten om de nye modellene av G4 maskinene. De er på hendholsvis: Dual 867, Dual 1Ghz og Dual 1,25 Ghz.

Den største modellen kan ha en lagringsplass op til 480 GB

Dette er helt sykt bra......

alle må sjekke apple.com for hele nyheten
helt greie maskiner det ja...men de er bare ikke verd pengene.
apple lager fete maskiner ( jeg hadde en preforma maskin før)
men de må rett og slett lære å lage maskiner for vanlig bruker som koster bare et par tusenlapper...

menne ja de er urolig fete =)
Alle dere som svarer nei på spørsmålet: http://www.apple.com/switch/

Scha
Trådstarter
71 0
Er du en liten mac freak Scha
Har altid vært det.. Jobber på PC nå men det er under tvang... Har brukt mac siden jeg var 8-10 år ellerno sånt..

Scha
Trådstarter
71 0
jeg å, har alltid brukt mac, vurderer å kjøpe en av de nyeste maskinene. Vet du om dual 867 mhz er like bra som en 933 mhz modell som var før
Mac er nice

den viktigste grunnen til at vi liker mac er forde de bekjemper Microsofttyranniet de er som en jungelgerilja som hjemmer seg i trærene og søår til mo natten med sine kraftige 1,2gzh.

men for os gamere og nondesign users er ikke mac noe.
vi vil ha et os som støtter alt.

dessuten er det vanskelig å convirte til en annen relgion sånn på kort tid.

Det er vanskelig og oppgradere en mac og det æ'kke murlig å begynne i det små 20000 på rappen er mye for oss fattige.

Så vi får fortsette med å være sivile som plir pløyet ned i en bitter kamp hvor den svakeste parten hoder på å vinne