Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2423
har solgt pesen min og forbreder meg på overgangen til en ny og bedre(?) verden. Satser ikke på linux, fordi det rett og slett er for nerdete(!, men la oss ikke diskutere det faktum PLEASE). Så som dere sikkert leser av topic er Apple(den lekre) veien jeg går(what else?!?).

Har sett på eMac`n og lurer på om noen har noen erfaring med den? Skal ikke ha iMac, liker ikke LCD. Jeg skal stort sett bare www browsing, office, scripting, gnutella, smb, irc og msn(for the hunnies) video og lyd avspilling og litt spilling; quake 3 og warcraft 3 med den? så hvis noen har gjort dette med dårlige erfaringer vennligst også post dette under.
Ellers som sagt generlle mac erfaringer på godt godt og vondt og kjøp annbefalinger da, takk.
Sist endret av Eriken; 9. september 2003 kl. 19:12.
Det eneste rådet jeg har, er å unngå å kjøpe en g3 maskin med os x. Det går heller tregt.
Better than thou.
Prøv å skaff en av de raskere G4ene brukt, raskere og bedre enn eMacsa. Trenger dog skjerm i tillegg.

Men ja, du kan gjøre alt det på en Mac.

ZpiFF: Ta dette som en advarsel.