Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1613
La nettopp ut en låt på youtube, og vil dere skal sjekke det ut! For de oppmerksomme er dette en houselåt jeg og produsentkompisen min la ut for tilbakemelding på nFF for noen måneder siden, og her er det endelige resultatet. Den er kortet ned til radio edit og visse elementer totalt endret. Noe kritikk tatt imot altså.

Dere må selvsagt høre i HD, da dette innebærer en latterlig forskjell på kvalitet, og fortelle hva dere synes.
Av med hatten, floor-filler deluxe! Lovin' it! Men liker club-editen bedre=)
ahh!! jeg elsker denne låten! jeg brukte å høre på den når du la ut den første mixen, men så mistet jeg linken og fant den aldrig mer.

er de mulig å få taki club editen til nedlasting?
Groova godt her ihvertfall.

Nå er ikke jeg noen house-ekspert, men jeg likte det veldig godt, og har ingenting å utsette.

Lykke til videre!
Veldig bra, volcalene du bruker, har dere kjøpt de eller kjenner dere personen?
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Eyy, blir kanskje med på en eller annen cd jeg brenner til neste DJ-jobb
Funky, skikkelig defected style.
Awesome låt!!
har du noe sted vi kan få fatt på den, og andre edit? (For Freaks?)
Sist endret av juzz; 1. september 2010 kl. 22:58.
Takker masse for tilbakemelding. Dessverre har vi ikke fullført klubbmixen, og kommer nok heller ikke til å gjøre det med det første. For de som var interesserte i å ha låta i fast form etc, så er det ituneslink i beskrivelsen.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Brukte du noe spesielt program for å lage beaten?
Zaycube; Logic 9 med Reason 4 rewired for hovedsynthene. Andcat; vocals fikk vi lisensiert fra to plateselskaper i UK. Låten er på iTunes, + Spotify og beatport.com innen to uker!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vil du dele acapellaen?
Likte den! Blir den utgitt på iTunes, Spotify o.l?

Sitat av TheRealMarley Vis innlegg
Vil du dele acapellaen?
Vis hele sitatet...
+1!
Vil også gjerne låne den acapellaen, om det er mulig
Det ligger masse acapellaspor på både Beatport, Traxsource og lignende sider. Er bare å kjøpe og leke seg, men hvis dere har planer om å gi ut noe av det dere remixer så ville jeg i aller høyeste grad anbefale å gjøre som KrisP og Ricky har gjort, og få det lisensiert. Ellers vanker det rettslige forfølgelse.
Sitat av Lootfisk Vis innlegg
La nettopp ut en låt på youtube, og vil dere skal sjekke det ut! For de oppmerksomme er dette en houselåt jeg og produsentkompisen min la ut for tilbakemelding på nFF for noen måneder siden, og her er det endelige resultatet. Den er kortet ned til radio edit og visse elementer totalt endret. Noe kritikk tatt imot altså.

Dere må selvsagt høre i HD, da dette innebærer en latterlig forskjell på kvalitet, og fortelle hva dere synes.
Vis hele sitatet...
Whoa, dette er jo drit bra! Jeg har serriøst drit lyst til å høre mer fra deg, dette er musikk jeg hadde betalt for. Si ifra når du kommer med noe ny musikk. Vokalene + pianoet gir sangen et ganske digg preg.
Skal fyre denne opp ikveld !
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Whoa, dette er jo drit bra! Jeg har serriøst drit lyst til å høre mer fra deg, dette er musikk jeg hadde betalt for. Si ifra når du kommer med noe ny musikk. Vokalene + pianoet gir sangen et ganske digg preg.
Skal fyre denne opp ikveld !
Vis hele sitatet...
Må si meg fullstendig enig. Dette var bra, og jeg liker hele sangen egentlig. Har satt den på repeat en stund nå, og jeg kan egentlig ikke komme på noe som ville gjort sangen bedre. Utrolig bra, og fortsett slik! Jeg ville definitivt kjøpt musikk av deg. Bruker dog ikke i-tunes.
Rå sang denna havna rett på spotify lista mi og kommer definitivt til og bli hørt av flere i helga