Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1205
hei som sakt skal jeg kjøpe nytt ps3 spill men er enda litt usikker på hvilket tenkt litt på mw3 menn er litt i tvil syntes det minner veldig om black ops som jeg er nokså lei så om dere har noen formening om det er verd det eller ikke kansje noen tips til andre gøye spill i samme klasse?
Black ops var 10x ganger dårligere.
Men mw3 er meget lik mw2.
Punktum og komma er en fin ting.

Jeg anbefaler Bad Company 2 og BF3.
Anbefaler Resistance 3 på det sterkeste. Veldig underholdende, sjekk ut
MW3 er en klar forbedring fra MW2, så det anbefaler jeg på det varmeste.
Hvis ikke, har du prøvd noen spill fra Battlefield-serien?

Grand Theft Auto kan kanskje også være noe for deg. Ikke et krigsspill, men biler, skyting og damer er jo en fet kombo .
GTA er et must. IV + cola + lørdagskveld = nirvana.
Hvis du har likt de forrige Cod spillene så blir du nokk ikke skuffa over Mw3..Nye maps, nytt system med care/support packages, del nye våpen etc..

Er du smålig lei av Cod/syns det kanskje blir litt for lite/fast phased så vil jeg som en litt lenger opp annbefale BF Bad Company 2, eller Battlefield 3

Eller kanskje Batman : Arkham City ? Arkham Asylum var i hvert fall ett fantastisk spill, vet selv at jeg skal ha Arkham City så fort det lar seg gjøre =)

Men..Hadde du sagt litt om hvilke typer/sjanger innen spill du liker best, så hadde det kanskje vært litt enklere komme med anbefalinger
Sist endret av Hightime; 8. desember 2011 kl. 16:23.
Har lyst til å si Skyrim, men i lyset av de siste dagene er det ikke noe jeg vil anbefale med det første.

Kjøp heller Dark Souls, da har du en utfordring og ikke minst et knallbra spill foran deg.
Death is a Disease.
Freddy91's Avatar
68 5
Vis du er "into" manga og japansk anime, så kjøp Bleach: Resurrection!!! :P
Sist endret av Freddy91; 8. desember 2011 kl. 16:46.
The Merciful One
mr5050's Avatar
er seriøst drittlei av at folk som bemerker at andre folk ikke bruker komma og punktum
pass heller på deg selv og drit i og vær bedreviter.
Sitat av mr5050 Vis innlegg
er seriøst drittlei av at folk som bemerker at andre folk ikke bruker komma og punktum
pass heller på deg selv og drit i og vær bedreviter.
Vis hele sitatet...
Pass på deg selv, selv.

Jeg har Skyrim på PS3, og har ikke hatt et eneste problem med spillet enda, så jeg vil anbefale det på det sterkeste. Er bare level 12, så kan jo hende bugsa kommer litt lengre ut i spillet?