Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1182
Anonym bruker
"Ydmyket Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når man har gått 3 dager med ca 50 mg daglig fordelt igjennom dagen. har jeg som regel kjent på abstinens i noen dager. har alltid stoppet brått etter tre dager. Spørsmålet er om jeg kanskje burde trappe ned litt etter disse tre dagene for å unngå abstinens og værk i kroppen? Jeg har forøvrig både benzo og stilnoct sovetabletter tilgjengelig. Noen som har tips til hvordan jeg bør gjøre det ved nedtrapping? bruker ca 2- 3 ganger i mnd, men vil helst unngå den værste abstinensen.
Anonym bruker
"Lettet Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tror ikke det du kjenner på etter kun 3 dager på og kun 2-3 ganger i måneden kvalifiserer som abstinenser. Det tar lengere tid for at fysisk avhengighet skal utvikle seg. Det du kjenner på er kanskje et mildere ubehag som er ungåelig når du slutter å tilføre hjernen et stoff som produserer det velbehaget det gjør. Det slipper du ikke unna uansett om du skulle trappet ned. Det du kanskje må vurdere er om det i det hele tatt er verdt det? Siden du har disse periodene kun 2-3 ganger per måned så kan du vel likesågodt bare slutte med det? Viss ikke vil jeg anbefalt benzo i en dag eller to etterpå.
Anonym bruker
"Ydmyket Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så det du mener er at det er helt tilfeldig at jeg har fått influensasymptomer hver gang jeg har hatt en periode på oxy? Om jeg tar bare en dag går det helt fint. Men holder jeg rusen oppe i 3 dager får jeg alltid disse symptomene.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med et halvt år på 20-40mg daglig, mer enkelte ganger.. blir for dyrt å trappe ned på oxy
Anonym bruker
"Ydmyket Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med et halvt år på 20-40mg daglig, mer enkelte ganger.. blir for dyrt å trappe ned på oxy
Vis hele sitatet...
Hva spør du om?
Folk er forskjellige, så om du ruser deg relativt ofte 3dager i strekk på oxy så kan jeg tro på at du kan kjenne på milde influensa symptomer osv. Men om det ikke er sterkere symptomer enn det du beskriver så ser jeg ikke poenget med å trappe ned, ville tro at du bare strekker strikken lenger ved å ta flere dager i strekk.

Hva med å ta det litt mer sjeldent og ta det 1 eller 2 dager i strekk i stedet for 3? Det er jo her problemet ligger.
Anonym bruker
"Lettet Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så det du mener er at det er helt tilfeldig at jeg har fått influensasymptomer hver gang jeg har hatt en periode på oxy? Om jeg tar bare en dag går det helt fint. Men holder jeg rusen oppe i 3 dager får jeg alltid disse symptomene.
Vis hele sitatet...
Prøv å hold på to-tre uker i strekk så kan du erfare hva ordentlige abstinenser innebærer.

Men sier meg enig i det som blir sagt her, reduser til 1 dag istedenfor 3 på rad viss du vil unngå ubehaget. Blir bare verre viss du strekker den enda lenger. Eller som jeg skrev i det første innlegget, bruk benzo, det hjelper.
Anonym bruker
"Ydmyket Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøv å hold på to-tre uker i strekk så kan du erfare hva ordentlige abstinenser innebærer.

Men sier meg enig i det som blir sagt her, reduser til 1 dag istedenfor 3 på rad viss du vil unngå ubehaget. Blir bare verre viss du strekker den enda lenger. Eller som jeg skrev i det første innlegget, bruk benzo, det hjelper.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår selv at abstinensene etter langtidsbruk kan være veldig mye værre, og det er ikke noe jeg har tenkt å oppleve. Når jeg går tre dager på oxy, drikker jeg også mye kaffe og cola og snuser konstant. Dette forde jeg synes det er ekstra digg når jeg er på oxy. Dette kan jo også være en del av årsaken til symptomene jeg får etter 3 dager på.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Abstinenser oppstår vanligvis etter 2 uker ved tablettbruk (kan skje allerede 1 uke etter store doser intravenøst). Tror du kan ta det helt med ro.
Blir det uholdbart er det jo bare å ta benzo når det oppstår.
Anonym bruker
"Lettet Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg forstår selv at abstinensene etter langtidsbruk kan være veldig mye værre, og det er ikke noe jeg har tenkt å oppleve. Når jeg går tre dager på oxy, drikker jeg også mye kaffe og cola og snuser konstant. Dette forde jeg synes det er ekstra digg når jeg er på oxy. Dette kan jo også være en del av årsaken til symptomene jeg får etter 3 dager på.
Vis hele sitatet...
Slutt mens leken er god tenker jeg, du kommer garantert til å hekte deg skikkelig og da er det for seint. Har enda ikke møtt noen som klarer å bruke opiater kontrollert i lengden. Og det er et helvete å komme seg av. Unner ingen det. Men noe sier meg at du nok sikkert ikke kommer til å ta det rådet til etteretning..
Anonym bruker
"Ydmyket Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vurderer å bruke det litt sjeldnere ihvertfall. Jeg brukte amfetamin og E en god del i ungdommen. ikke rørt det på 7-8 år. Er 33 nå. Har livet på stell og drikker ikke en gang alkohol, da det også førte til mye fangenskap i ungdommen. Jeg unner meg litt oxy ca annenhver helg for en behagelig avkobling. Har også stilnoct sovetabletter som jeg får på resept. Disse bruker jeg ikke til rus og ikke når jeg tar oxy.