Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2308
for meg så er jeg gla i og røyke litt cannabis eller småbumpe litt amfetamin når jeg peaker på mdma (Mdma krystaller). hva liker dere og mikse med mdma? del gjerne hva og hvorfor
-Ketamin

Får kjempe god form igjen om du tar det når du begynner å lande
Øl er favoritten, en 4-6stk utover turen er godt.
Ellers er det meste av psykedelika kult, blir alltid latterlig bra stemning med noe funny farger og tracers på emma. Liker å ta litt mindre psykedelika enn jeg normalt ville tatt på blandings, vil ha det beste fra de to uten at ting blir for intenst.

Men skal jeg være 100% ærlig dytter jeg i meg det aller meste av rusmidler i kombo og synes sjelden det slår feil. Er dog ikke så veldig glad i å dra inn cannabis i kombinasjon med festdop, synes jeg blir så teit og usosial og fjern og dum på cannabis; det gjør seg derfor aller best alene i en annen setting.
Ketamin er en farlig god kombinasjon.

Det fungerer egentlig med alt av rusmidler for min del, er vel at jeg er sykt fan av det.
MDMA og flein. Hippie flip
Cannabis og øl
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg roller alene pleier å kose meg med musikk og 3-4 stk øl per roll, i tillegg til vann når jeg føler for det, og selfølgelig en nyøtral tyggis som ikke ødelegger ølsmaken .Topper det det med cannabis hvis det blir for kjedelig.
2CB når du begynner å komme ned gir en perfekt smooth landing og harmonerer saftig med MDMA, spesielt i intime settinger, gjerne under en dyne delt med ei søt jente.
Sitat av Sandybridge Vis innlegg
-Ketamin

Får kjempe god form igjen om du tar det når du begynner å lande
Vis hele sitatet...
Hvordan doserer du dette? Det var en gang jeg prøvde å gjøre dette hvor jeg tok MDMA, så snorte jeg ketamin så fort jeg begynte å lande. Jeg gikk litt berserk med dosene så jeg landa rett i k-hole! Det var ikke noe dårlig erfaring og jeg endte opp med å snorte meg rett inn i k-hole igjen så fort jeg kom ut hehe. Men jeg ser ikke helt hva MDMA'n bidro med i den situasjonen. Ketaminen overstyrte MDMA'n helt.

Men ja, jeg tok litt høye doser så er sikkert derfor. Om jeg skulle gjort dette igjen, har du noen anbefalinger angående dose?
Sitat av Raging Vlad Vis innlegg
Hvordan doserer du dette? Det var en gang jeg prøvde å gjøre dette hvor jeg tok MDMA, så snorte jeg ketamin så fort jeg begynte å lande. Jeg gikk litt berserk med dosene så jeg landa rett i k-hole! Det var ikke noe dårlig erfaring og jeg endte opp med å snorte meg rett inn i k-hole igjen så fort jeg kom ut hehe. Men jeg ser ikke helt hva MDMA'n bidro med i den situasjonen. Ketaminen overstyrte MDMA'n helt.

Men ja, jeg tok litt høye doser så er sikkert derfor. Om jeg skulle gjort dette igjen, har du noen anbefalinger angående dose?
Vis hele sitatet...
Det beste etter min mening er å ha en liten bump gående når MDMA'en begynner å kicke, så bare fylle på med små bumps Ket ca hver time. Dette smoother ut rollen og setter et helt hinsidiges deilig preg på det hele. Deretter drar jeg en litt større en når jeg har begynt å lande på MDMA'en. Enjoy
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ketamin 100%, Ingen over, ingen ved siden. Ketamin fungerer til alt for min del, favoritt rusmiddelet mitt. Ingenting er som å koke opp en flaske ketamine med noen venner og dra inn noen linjer med keta

Foruten om ketamin så er vel en fin dose med benzo eller noe opiater ganske så digg på slutten av turen, ikke under turen da, men på slutten av den Av opiater så mener jeg IKKE tramadol, da jeg vet hvor skadelig tramadol + mdma er/kan være.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Cloor Vis innlegg
Vis hele sitatet...
denne kan vel ikke være helt rett. Det står blandt annet low risk på ssri og mdma. Det stemmer vel ikke helt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
denne kan vel ikke være helt rett. Det står blandt annet low risk på ssri og mdma. Det stemmer vel ikke helt
Vis hele sitatet...
De som holder på nettsiden vet mer om stoffene en både meg og deg.

Den er nøyaktig.