Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 986
ja det er eit veldig bra.
Det ser helt jævlig ut spør du meg..
Sitat av STAbana Vis innlegg
Det ser helt jævlig ut spør du meg..
Vis hele sitatet...
ekkje alle som liker det "hellige" R4 kabinettet heller då...
Ja det er bra.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av mafen Vis innlegg
Hei
Er dette et bra full case kabinet
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=755465#accessories
Vis hele sitatet...
Det er OK, en av de bedre som er tilgjengelig i hvit.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Vel, Fractal Design Define R4 eller Fractal Design Define Mini er knall. Ser kanskje ikke så "tøffe" ut for alle, men
Sist endret av Slaps; 4. april 2013 kl. 22:47.
Pc Nerd
Trådstarter
44 2
Takker for alle svar
Jeg så noen med dette kabinettet på The Gathering i år - jeg synes det så veldig kult ut. De hadde kjøpt seg noen blå LED lys, så om du skal kjøpe kabinettet vil jeg anbefale å gjøre det samme! Kabinettet er veldig stort, så om du drar ofte på LAN så vil jeg anbefale deg å kjøpe et mindre et.
Pc Nerd
Trådstarter
44 2
Sitat av MBTI Vis innlegg
Jeg så noen med dette kabinettet på The Gathering i år - jeg synes det så veldig kult ut. De hadde kjøpt seg noen blå LED lys, så om du skal kjøpe kabinettet vil jeg anbefale å gjøre det samme! Kabinettet er veldig stort, så om du drar ofte på LAN så vil jeg anbefale deg å kjøpe et mindre et.
Vis hele sitatet...
Takk, men jeg drar ikke så mye på lan, så det er ikke noe problem om det er stort
Har selv det kabinettet og er stor fornøyd med det.
Stort og romslig innvendig, greit viftekontroll på toppen.
Eneste "minuset" er at der er litt liten plass bak sidepanelet på baksiden av hovedkortet, kan bli litt trang og man må "tvinge" sidepanelet på igjen.


Har et hovedkort med blå led's på toppen, og det ser faktisk ganske kult ut i mørket, spesielt på TG, som MBTI nevnte
▼ ... over en måned senere ... ▼
Pc Nerd
Trådstarter
44 2
Sitat av Brusboksen Vis innlegg
Har selv det kabinettet og er stor fornøyd med det.
Stort og romslig innvendig, greit viftekontroll på toppen.
Eneste "minuset" er at der er litt liten plass bak sidepanelet på baksiden av hovedkortet, kan bli litt trang og man må "tvinge" sidepanelet på igjen.


Har et hovedkort med blå led's på toppen, og det ser faktisk ganske kult ut i mørket, spesielt på TG, som MBTI nevnte
Vis hele sitatet...
Kult, Det tenkte jeg også.