Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1205
Tenkte jeg ville dele et nytt maleri med dere.
Størrelse er ca. 80x80 cm. Olje på kryssfinér.

Nesten fint. Bra utført. Om det henger i hop. Ser ut som en kaviarstjerne det brune der, men fortsatt bra utført. Litt MDG trist eller bare trolsk.
Flott! Böcklin møter Hertervig!
Frikanari
Manualah's Avatar
Trådstarter
Sitat av exocytose Vis innlegg
Flott! Böcklin møter Hertervig!
Vis hele sitatet...
Takk! Er stor fan av Hertervig, Böcklin også forsåvidt. Fin sammenligning.

Sitat av jorwax Vis innlegg
Nesten fint. Bra utført. Om det henger i hop. Ser ut som en kaviarstjerne det brune der, men fortsatt bra utført. Litt MDG trist eller bare trolsk.
Vis hele sitatet...
Nesten fint, MDG trist. Liker anmeldelser som dette. :]
Sist endret av Manualah; 3. januar 2024 kl. 19:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bedre enn enkelte av det andre som henger på Nasjonalmuseet. Keep it up!
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Jeg hadde kjøpt det
Frikanari
Manualah's Avatar
Trådstarter
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Jeg hadde kjøpt det
Vis hele sitatet...


Sitat av Mk1 Vis innlegg
Bedre enn enkelte av det andre som henger på Nasjonalmuseet. Keep it up!
Vis hele sitatet...
Takk! Satser på en plass på en spiker der etterhvert.
Sist endret av Manualah; 3. januar 2024 kl. 22:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Like det. Litt dystert. Hadde vært gøy å se et bilde med hav og mer lys ned i vannet fra deg.
Frikanari
Manualah's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Like det. Litt dystert. Hadde vært gøy å se et bilde med hav og mer lys ned i vannet fra deg.
Vis hele sitatet...
Takk!
Hav har jeg vel nesten aldri malt, utenom et par skisser/ landskapstudier fra kysten av Portugal. Har faktisk tenkt på å bevege blikket litt mot havet etterhvert, da jeg bor like ved havet og det er så stor del av omgivelsene.