Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2325
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker det bedre å sniffe enn å røyke heroin? Er utnyttelsen bedre liksom? Noen som har erfaringer å dele?

Skyte er fullstendig uaktuelt.
Jeg synes røyking er bedre. Men man blir fort «hekta» på å røyke, så man kan sitte p røyke og røyke en hel dag… samme som når noen sier de blir «hekta på nåla». Rusen kommer raskere ved å røyke det synes jeg. Synes du skal droppe hele greia, det er fryktelig avhengighetsskapende. Og når man er blitt avhengig så kan man få alvorlige psykiske problemer i lang tid etter man har sluttet selvom de fysiske abstinensene gir seg fort. Dropp det! Det går sjeldent bra!
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg røyker det iblant og har gjort det en stund, så spørsmålet er ikke om jeg skal, men når jeg først skal om røyke eller sniffe er best utnyttelse av det man har.
Jeg har sniffet utelukkende. Prøvd et par ganger å røyke men det tar som mange sier litt øvelse. Føler lissom det blir så mye waste og men er usikker på biotilgjengeligheten ved røyking kontra sniffing.

En greie jeg har oppdaget ved sniffing når jeg har sniffa en femmer over en 3 dagers tid er at jeg hoster og harker opp slim fra halsen samt pipelyder når jeg puster. Ikke noe voldsomme greier men det må jo være pga det.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg har sniffet utelukkende. Prøvd et par ganger å røyke men det tar som mange sier litt øvelse. Føler lissom det blir så mye waste og men er usikker på biotilgjengeligheten ved røyking kontra sniffing.

En greie jeg har oppdaget ved sniffing når jeg har sniffa en femmer over en 3 dagers tid er at jeg hoster og harker opp slim fra halsen samt pipelyder når jeg puster. Ikke noe voldsomme greier men det må jo være pga det.
Vis hele sitatet...
Føler du du får en god rus av å sniffe det da? Hvor lenge er du ruset ca per gang om du bruker en femmer over 3 dager?
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig synes jeg at å sniffe er mye bedre enn å røyke. Når du røyker føler jeg du må røyke leeenge for å få skikkelig funk og det forsvinner fort. Og du bruker mye mer stoff på denne måten.

Sniffing er mer effektivt og gir bedre utnyttelse av stoffet
Sniffing delvis bryter ned septum, angrer på at jeg ikke skjøt, om det er ovenfor lengre perioder er snorting greit. Ellers bedre være sikker
Får selv ingen effekt av røyking.
Prøvd flere titalls ganger, og vært på røykekurs hos de mest erfarne.

Så nesa for min del.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Føler du du får en god rus av å sniffe det da? Hvor lenge er du ruset ca per gang om du bruker en femmer over 3 dager?
Vis hele sitatet...
Jeg har veldig høy toleranse pga jeg går på subutex gjennom LAR så jeg må vente til helst 48 timer pluss etter siste dose sub før jeg bruker heroin. Men jeg får en deilig fin avslappende euforisk og energisk følelse. Sitter omtrent aldri og nodder, tross brukernavnet mitt. Det var mer før i tiden da Akerselva rant oppover.

Hvis jeg begynner om morran si rundt 10 så er jeg i god form hele dagen synes jeg. Da bruker jeg ca 2g dagen.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Personlig synes jeg at å sniffe er mye bedre enn å røyke. Når du røyker føler jeg du må røyke leeenge for å få skikkelig funk og det forsvinner fort. Og du bruker mye mer stoff på denne måten.

Sniffing er mer effektivt og gir bedre utnyttelse av stoffet
Vis hele sitatet...
Det var egentlig veldig likt sånn jeg opplever det, og grunnen til at jeg lurte på om sniffing kan funke faktisk! Kanskje jeg skal sjanse og gi det et forsøk. Problemet er jo bare at jeg er verdens pingle da, så er jo livredd og vet ikke om jeg tør. 😆 Men det kan jo umulig være sunt å fylle lungene med hverken heroin, svidd alu-folie eller lightergass heller liksom… Er vel bare den «tryggheten» av at det nå er sånn jeg har gjort det så langt… Skal prøve å manne meg opp!
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er større fare for overdose ved sniffing enn med røyking så det er selvfølgelig noe du må ha i bakhodet.

Begynn forsiktig så kan du heller ta mer dersom du ikke får skikkelig funk med en gang
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er større fare for overdose ved sniffing enn med røyking så det er selvfølgelig noe du må ha i bakhodet.

Begynn forsiktig så kan du heller ta mer dersom du ikke får skikkelig funk med en gang
Vis hele sitatet...
Ja, tenkte å ta det veldig forsiktig. Mulig jeg prøver nå straks, isåfall kommer jeg tilbake med rapport.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Any last tips: Now’s your time! ��
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, universet stilte seg i bane for meg - jeg sølte… Og da var det jo enklest å ta det med nesen siden (ser for meg at å røyke dyne kunne blitt utfordrende).

Det svir overraskende mye. Er det fordi jeg bare har tatt kokain når jeg er full eller svir heroin mer?��

Burde sikkert knust den klumpen og kjennes det ut som ja. ��
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
(Er jeg så ruset at jeg har mistet kontroll på paranteser �� hva var det for noe)
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må knuse det så det blir fint pulver viss ikke risikerer du at opptaket blir dårligere.

Og ja, det svir sykt med heroin, det er helt normalt
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei, notert!
Bra det ikke bare var meg.

Tok sikkert for lite, merket ikke noe annet enn svien i nesen. Hehe.