Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1457
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var/er ganske rusa og drev med litt DYI pyroteknikk... Alt gikk bra men oppkjørselen har noen merker. Noen som vet hvordan jeg vasker det bort, hvilke kjemikalier jeg burde bruke? stålbørste?

Fosforsyre og høytrykkspyler burde holde i massevis. Saltsyre er overkill her.
Fosforsyre kan du få kjøpt i murerforetninger.

Har brukt dette en del i jobbsammenheng for å rengjøre kjøretøy og borerigger for sprøytebetong.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Fosforsyre og høytrykkspyler burde holde i massevis. Saltsyre er overkill her.
Fosforsyre kan du få kjøpt i murerforetninger.

Har brukt dette en del i jobbsammenheng for å rengjøre kjøretøy og borerigger for sprøytebetong.
Vis hele sitatet...
Murerforetninger? Frimurere? Prøvde google men virker ikke så lett å få tak i...
Saltpetersyre får du kjøpt på de fleste steder som selger byggmateriale, og det blir ofte brukt til å fjerne urenheter fra betong. Men kanskje høytrykkspyler og turbodyse er nok, som han forrige sa. Forforsyre vet jeg lite om selv.
Aske og sot på betong/stein?

Før kjemikalier så hadde jeg testet bakepulver og glo varmt vann med høytrykkspyler og turbodose
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Murerforetninger? Frimurere? Prøvde google men virker ikke så lett å få tak i...
Vis hele sitatet...
https://petit-agentur.no/products/fo...e-75fg-1-liter

Nå bruker jeg det i sammenheng med ølbrygging, men det burde jo ikke spille noen rolle