Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2242
Hei!
Har drevet med piller og da spesielt xanax/Xanor/ksalol/alprazolam i flere år. Hatt en lengre pause fra dem nå, rett og slett for å justere ned den høye toleransen jeg tilslutt hadde.
Har den siste tiden merket at jeg får god rus av den mengden jeg tar nå, men ruseffekten dabber fortere av enn tidligere. Hva kan evt være grunnen til dette?

Jeg sovnet en times tid midt i xan-funken jeg hadde forleden dag, og våknet opp med typ ingen effekt igjen. Da hadde stoffet vært inntatt kun 2 timer før jeg våknet. Noen som har en forklaring på hvorfor/hvordan dette skjedde? Utifra egen erfaring har effekten av xan holdt ca 6 timer hver gang.

Setter pris på seriøse svar, takk!
Jeg TROR at under hvertfall REM-søvn så økes forbrenning en del, så hvis du sovnet og skled rett i REM så kan dette være en faktor for at rusen var borte så fort. Xanax er jo vanligvis bare i hurtigvirkutgave noe som virker i ca 3-4 timer, da det er for panikkangst som regel. Og jeg regner jo med at det var 1mg hurtigvirk du tok, da bikkjebein (de avlange) er depot som skal vare i 12 timer. Men generelt sett har alprazolam kort halvering og virketid
Sitat av Coffern Vis innlegg
Jeg TROR at under hvertfall REM-søvn så økes forbrenning en del, så hvis du sovnet og skled rett i REM så kan dette være en faktor for at rusen var borte så fort. Xanax er jo vanligvis bare i hurtigvirkutgave noe som virker i ca 3-4 timer, da det er for panikkangst som regel. Og jeg regner jo med at det var 1mg hurtigvirk du tok, da bikkjebein (de avlange) er depot som skal vare i 12 timer. Men generelt sett har alprazolam kort halvering og virketid
Vis hele sitatet...
1 mg Xanor er lilla og med delestrek.
2 mg Xanor aka bikkjebein er IKKE depot, det er 3 mg Xanor, de som er trekantet med en runding i midten.
Stemmer, glemmer de 2mg'a. My bad takk for korreksjon. Har igrunn bare selv hatt 1mg, så trodde de avlange var de som var depot. Lærer noe nytt hver dag.