Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1938
Anonym bruker
"Blind Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette skjedde rett etter jeg sendte en dårlig tilbakemelding til en vendor, så prøver jeg å logge meg inn, passordet funker ikke, jeg har skrevet ned alt av passord så vet det skal funke.


På kontoen hadde jeg et par 100lapper i bitcoin ikke mye, men 3 bestillinger som kostet en del, det jeg har kjøpt er digitalt og jeg må være på brukeren for å få det jeg har kjøpt, så det er jo pu. Men det var også en fysisk vare jeg har kjøpt, kan det hende den ikke dukker opp når kontoen er hacket?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kontakt support på siden.
Ved mindre det er archetyp, da er det bare å gi opp supporten.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har nok blitt phisha
Anonym bruker
"Blind Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har nok blitt phisha
Vis hele sitatet...
Det er jeg ikke, kjøpte varer fra samme lenke i forgår/går, men etter en sur melding til en selger, funket ikke passordet mitt, som ikke er umulig for en selger med password-crackers og andre typer programmer til salgs?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Password crackers er tilgjengelig for hvem som helst, hvordan vet du med sikkerhet at det er vendoren som har endret passordet ditt?
2FA....