Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2031
Hei jeg har blitt bannet for nothing i MW2 & MW3 - Noen sa jeg brukte aimbot når jeg fikk en nuke - og ba alle raportere meg så etter en uke /2 - ble jeg bannet x( - 500/ 600 kroner i dass!
Er det noe jeg kan gjøre?!
Sist endret av DrQuestion; 29. april 2012 kl. 19:21.
Alkoholisert gamer
Siden du posta det i windows-delen av forumet, regner jeg med at det er på pc. Er det på steam?

Isåfall så ta kontakt Her
Sist endret av ekoli; 29. april 2012 kl. 19:24.
Ettersom vi er på et anonymt forum hvor ingen egentlig bryr seg, eller vet hvem du er, kan vi få klarhet i: Cheatet du faktisk?
Sitat av ekoli Vis innlegg
Siden du posta det i windows-delen av forumet, regner jeg med at det er på pc. Er det på steam?
Vis hele sitatet...
wow... se på tittelen.

TS: Det er ingenting du kan gjøre. Spillere blir ikke bannet hvis andre rapporterer de, så du har på noen måte injektert i spillet og jukset.
Alkoholisert gamer
Sitat av Glenni Vis innlegg
wow... se på tittelen.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg så det rett etter at jeg hadde edita, men har lagt med link han kan trykke på, for å komme til "kontakt support"
VAC bans er ganske så umulig å få bort uansett om du gjorde det eller ikke.
Skal du ha bort VAC ban må man ha kjenninger i Valve corp.

Valve brukte å unbanne VAC bans før, men det ble slutt på det da Steam begynte å bli veldig populært.
Sist endret av WriteXRiot; 29. april 2012 kl. 19:31.
Norskehesten
Alden's Avatar
Vac ban får man ikke fra reports fra andre spillere. Vac ban får du pga av du har hack på pcen din som var aktiv mens du spilte..
Så vidt jeg vet går det ikke an å rapportere folk til Steam. VAC fanger bare opp kjente cheats som den er absolutt sikker på blir brukt. Av den grunn går det ikke an å bli "unbannet", og det er også ytterst tvilsomt at du faktisk har rent mel i posen. Eventuelt har en kompis/ikke fullt så kompis brukt kontoen din og cheatet på den. Kanskje du også har installert noe cheats og så fjernet det etterpå, da kan VAC noenganger fortsatt slå ut selv om du ikke cheatet akkurat da.
Sist endret av Grix; 29. april 2012 kl. 19:36.
Sitat av Grix Vis innlegg
Så vidt jeg vet går det ikke an å rapportere folk til Steam. VAC fanger bare opp kjente cheats som den er absolutt sikker på blir brukt. Av den grunn går det ikke an å bli "unbannet", og det er også ytterst tvilsomt at du faktisk har rent mel i posen. Eventuelt har en kompis/ikke fullt så kompis brukt kontoen din og cheatet på den. Kanskje du også har installert noe cheats og så fjernet det etterpå, da kan VAC noenganger fortsatt slå ut selv om du ikke cheatet akkurat da.
Vis hele sitatet...
Man kan reporte som "Suspected Cheater".
Sist endret av WriteXRiot; 29. april 2012 kl. 19:40.
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Man kan reporte som "Suspected Cheater".
Vis hele sitatet...
Nei, det går ikke. VAC styrer seg selv og det sitter ingen der og går gjennom demoer eller tips ifra andre spillere.

contacting Steam Support to report cheaters is not necessary, nor will Steam Support act on any information provided.
Vis hele sitatet...
Du kan rapportere om nye typer cheats som er ute å går, men ikke spillere du mistenker for å bruke dem.

Valve Anti-Cheat System (VAC)
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Nei, det går ikke. VAC styrer seg selv og det sitter ingen der og går gjennom demoer eller tips ifra andre spillere.



Du kan rapportere om nye typer cheats som er ute å går, men ikke spillere du mistenker for å bruke dem.

Valve Anti-Cheat System (VAC)
Vis hele sitatet...
Sa aldri at reporten var til VAC. Har ikke peiling hvem som skjekker den opp, eller om den i det hele tatt blir skjekket opp. Sa bare at det går.
http://gyazo.com/6758e4d6f11810a77cd9786c029c1714.png?1335722443
Sist endret av WriteXRiot; 29. april 2012 kl. 20:01.
Er nok ikke så mye du får gjort med det. Informasjon om VAC

All VAC bans are permanent - Valve has a zero-tolerance policy for cheating and will not lift VAC bans under any circumstances.
Vis hele sitatet...
Sist endret av alexey; 29. april 2012 kl. 20:05.
Hvorfor quoter du da Grix som skriver:
Så vidt jeg vet går det ikke an å rapportere folk til Steam. VAC fanger bare opp kjente cheats som den er absolutt sikker på blir brukt.
Vis hele sitatet...
Når du quoter en som skriver om VAC så regner jeg da med at du også snakker om VAC.
bare bra at juksemakere som deg blir bannet! synd at det ikke går at det automatisk kommer ut et balltre å gir dere et kakk i hodet i tillegg!

er dere så jævla dårlige i spillet så tren eller gi f i å spille, cheatsa deres ødelegger for oss andre!
Sist endret av Notoneofthem; 29. april 2012 kl. 20:22.
TS ble stille nå?
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
bare bra at juksemakere som deg blir bannet! synd at det ikke går at det automatisk kommer ut et balltre å gir dere et kakk i hodet i tillegg!

er dere så jævla dårlige i spillet så tren eller gi f i å spille, cheatsa deres ødelegger for oss andre!
Vis hele sitatet...
Synes noen skal kakke deg i hodet med et balltre, jeg. Kanskje du skal lese åpningsposten før du flamer?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Synes noen skal kakke deg i hodet med et balltre, jeg. Kanskje du skal lese åpningsposten før du flamer?
Vis hele sitatet...
For alt du vet så har TS cheatet men vil komme seg unna bannen.
Norskehesten
Alden's Avatar
det verste er at han faktisk laget en tråd der han later som at ble bannet uten å ha hack mens han egentlig viste godt at han hacket.. Skjønner meg ikke på akkurat det der..

Hvis ikke han har delt kontoen med andre som har hacket da.. men igjen hvorfor hacke på en annen sin konto..
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Synes noen skal kakke deg i hodet med et balltre, jeg. Kanskje du skal lese åpningsposten før du flamer?
Vis hele sitatet...
du blir ikke bannet hvis du IKKE jukser !
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
du blir ikke bannet hvis du IKKE jukser !
Vis hele sitatet...
Jeg har blitt IP-bannet fra Steam uten å ha jukset i spill, bare så det er sagt. Lyve meg ut av det fungerte også helt fint. Dette er heller ikke poenget jeg ville fram til.
Siden det er et anonymt forum og trådstarter egentlig ikke har noen grunn til å lyve for oss, velger jeg å tro på det han sier. Derfor prøver jeg å sette deg litt på plass når du fullstendig ser bort ifra det han sier og anklager han for å ha jukset.

Håper dette klarer opp i litt ting.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Jeg har blitt IP-bannet fra Steam uten å ha jukset i spill, bare så det er sagt. Lyve meg ut av det fungerte også helt fint..
Vis hele sitatet...
Hvorfor må du lyve om noe du ikke har gjort ?
Sist endret av maxphone; 29. april 2012 kl. 21:15.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Jeg har blitt IP-bannet fra Steam uten å ha jukset i spill, bare så det er sagt. Lyve meg ut av det fungerte også helt fint. Dette er heller ikke poenget jeg ville fram til.
Siden det er et anonymt forum og trådstarter egentlig ikke har noen grunn til å lyve for oss, velger jeg å tro på det han sier. Derfor prøver jeg å sette deg litt på plass når du fullstendig ser bort ifra det han sier og anklager han for å ha jukset.

Håper dette klarer opp i litt ting.
Vis hele sitatet...
Steam driver ikke med IP bans. Steam benytter seg kun av VAC og der stopper det. Har du blitt bannet av Steam så er det fordi du eller noen andre har brukt cheats mens de spilte på din konto. Så enkelt er det, VAC banner ikke med feil og de banner heller ikke IP.

Det finnes utallige spillere som forsatt bruker cheats, men som ikke blir bannet enda. Dette er fordi VAC kun banner dersom den cheaten ligger i deres system. Dette for å være 100% sikker på at det ikke blir begått en feil.
Sitat av maxphone Vis innlegg
Hvorfor må du lyve om noe du ikke har gjort ?
Vis hele sitatet...
Det var ikke juksing jeg ble banna for . Trenger jeg å gå inn i detaljer for å understreke poenget mitt?

Sitat av YankeenAtion
Steam driver ikke med IP bans. Steam benytter seg kun av VAC og der stopper det. Har du blitt bannet av Steam så er det fordi du eller noen andre har brukt cheats mens de spilte på din konto. Så enkelt er det, VAC banner ikke med feil og de banner heller ikke IP.

Det finnes utallige spillere som forsatt bruker cheats, men som ikke blir bannet enda. Dette er fordi VAC kun banner dersom den cheaten ligger i deres system. Dette for å være 100% sikker på at det ikke blir begått en feil.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om "IP-Ban" er det riktige begrepet å bruke, men jeg lagde nye steam profiler hyppig etter at de fikk trade bans (ja, det bør vel oppklare hva jeg drev med for de som lurte), og etter at jeg runda ganske mange accounter som alle fikk trade bans endte det med at jeg ikke fikk logget inn på noen lenger eller at jeg fikk opprettet nye brukere fra PC-en min. Fungerte fint når jeg prøvde hos en kompis, og jeg mailet Steam og fikk løyet meg ut av det.
Sist endret av Ketenna; 29. april 2012 kl. 21:19.
1337Wince dette har da ingen ting med VAC å gjøre. Ikke rart at folk blir forvirra når tråden handler om VAC og du har blitt bannet av noe helt annet og for noe helt annet enn cheating ingame. Da må du skrive det i posten din slik at folk skjønner hva du mener.

Folk her trodde du snakka om VAC og derfor så sier de at du må ha brukt cheats for å bli bannet.
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
1337Wince dette har da ingen ting med VAC å gjøre. Ikke rart at folk blir forvirra når tråden handler om VAC og du har blitt bannet av noe helt annet og for noe helt annet enn cheating ingame. Da må du skrive det i posten din slik at folk skjønner hva du mener.

Folk her trodde du snakka om VAC og derfor så sier de at du må ha brukt cheats for å bli bannet.
Vis hele sitatet...
Ser nå at det kan ha skapt litt forvirring. Det jeg skrev var i hovedsak bare ment til notoneofthem som skrev til meg:
du blir ikke bannet hvis du IKKE jukser !
Vis hele sitatet...
Men jeg tror ikke vi kommer noen vei med dette, jeg gir meg.
Jeg ble bannet for cheating på 1.6 iallefall, og det var godt og vel 4-5 år siden.

Var ingenting og èr ingenting jeg kan gjøre med det.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Jeg har blitt IP-bannet fra Steam uten å ha jukset i spill, bare så det er sagt. Lyve meg ut av det fungerte også helt fint. Dette er heller ikke poenget jeg ville fram til.
Siden det er et anonymt forum og trådstarter egentlig ikke har noen grunn til å lyve for oss, velger jeg å tro på det han sier. Derfor prøver jeg å sette deg litt på plass når du fullstendig ser bort ifra det han sier og anklager han for å ha jukset.

Håper dette klarer opp i litt ting.
Vis hele sitatet...
tja kan jo tenkes at han vet at folk blir forbanna hvis han forteller at han har jukset og at ingen gidder å hjelpe han, derfor later han som at han ikke har jukset i håp om at noen vet om noen triks til å få jukse kontoen sin tilbake!

tror du dem driver å banner folk uten grunn ?
da hadde dem sendt firmaet sitt
konkurs tvert !
I cod spillene så har det faktisk vært en del "fake" bans. Har i allefall lest det flere plasser.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
I cod spillene så har det faktisk vært en del "fake" bans. Har i allefall lest det flere plasser.
Vis hele sitatet...
ja det skjedde i cod og bf, men da var det ganske mange..
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
I cod spillene så har det faktisk vært en del "fake" bans. Har i allefall lest det flere plasser.
Vis hele sitatet...
Det skjedde noe greier med MW2 husker jeg, da massevis av personer jeg kjente ble VAC-bannet på grunn av en X-Fire extension, men det ble rettet opp og jeg vet ikke om noe lignende har skjedd igjen.