Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3605
Anonym bruker
"Hoppende Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg studerer, jobber deltid innen rusbehandling og det er det jeg ønsker å jobbe med som ferdigutdannet. Jeg har ingen erfaring med rus selv, men har lest meg mye opp på det og er veldig interessert i temaet. Har lest mye her inne, da jeg synes det er fint å lese ekte erfaringer, fremfor bare pensum og fagartikler.

Det jeg lurer på er hvilke rusmidler bruker dere, hvor ofte og hvordan er livet ellers? Hvordan startet det og hvor lenge har det vart? Kombinerer dere livet med rus med jobb og familie? Har dere erfaring med å være i rusbehandling?

Til slutt lurer jeg på hvordan dere ville ønsket å bli møtt, hvis dere skulle i behandling? Jeg ønsker vil utvikle meg i jobben og ønsker derfor brukerne sitt syn.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei studerende