Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 7146
Snuser litt på å prøve å ta en Microsoft-sertifisering eller to innen office-serien (Word, ExCeL, etc), men tenkte jeg skulle høre om noen her har gjort det og hvilke erfaringer de eventuelt har.

Hovedsakelig tenker jeg på dette fordi det virker som en bra måte å vise at man «kan noe» uten å vise til et spesifikt arbeid e.l. Jeg er i en jobb der det også kan være positivt i lønnsforhandlinger, dersom det er noe vekt bak en sertifisering.

Har skjønt det slik at man kan ta disse testene enten ved et testsenter eller online gjennom Pearson VUE, så det virker forøvrig greit.

Så om du har noen erfaringer med dette, eller noen meninger om det vil være verdt innsatsen og pengene å få sertifiseringen, så rop ut. Etter det jeg leser av reklamemateriell er det en veldig liten andel av brukere som har tatt verifiseringen, noe som burde bety at man stikker seg litt ut dersom man gjør det. Eller betyr det at det er en mer eller mindre meningsløs tittel som vi her på berget ikke har noe forhold til?