Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 8005
Helnorsk Rust server hostet i Norge, med ett fantastisk custom map.. er det interesse av det, eller er det bortkastet tid?

Ser for meg 2x på ressurser, korte netter, og litt sånne "quality of life" modifikasjoner, men ikke så mye mer enn det..

Mappet inneholder en del ekstra monumenter, slik at det faktisk er mer å gjøre ingame :

- Monuments : Harbor, The Dome, Super Market, Compound, Bandit Camp, Large Oil Rig, Small Oil rig (mainland), Gas station, Airfield, Warehouse

- Custom : Aerodrome, Military Camp, Redwood Ruins Village, Farm Village, Road Tunnel System, Communication Site, Village, Crystal Excavation Site

Kom med meninger!
Vent til raknet er ute av bildet og steam relay er innført.

Blir ddoset I senk av script kiddies ellers. Slet med det i flere uker føre jeg ble tvunget over til en ovh server.

Ingen norske host har i nærheten av beskyttelse nok.
Trådstarter
Ddos er ikke noe problem. Jeg har egne linjer og egne servere i Oslo, og disse er rimelig godt beskyttet. Har tålt 80gbit/s uten problem ifg. ISP hvertfall, til tross for at linjene mine bare er på 10gbit.

Dog takk for advarselen.
Ja lykke til i hvert fall

Ellers syntes jeg custom map er spennende, dessverre ikke sett noen som har fått det til skikkelig, men om det er bra nok hadde jeg nok testet det.

Om ikke annet så har søndagswiper funket ganske godt for oss i det siste, verdt å vurdere.