Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 7333
Det hele startet med at jeg skulle laste ned noe fra Microsoft-store, men nedlastningen startet aldri. Jeg sjekket om det var en windows update jeg manglet, ble da møtt med dette
(Your device is missing important security and quality fixes.)

så da trykket jeg på (check for update) når den var ferdig fikk jeg denne.

(There were some problems installing updates, but we’ll try again later. If you keep seeing this and want to search the web or contact support for information, this may help: (0x80080005)

Så da bestemte jeg meg for å resette windows, men når den var ferdig med sitt fikk jeg denne.

(there was a problem resetting your pc no changes were made )

Da gikk jeg til Microsoft for å laste ned microsoft creation tool, men alle gangene jeg startet programmet restartet pc'n

den vil heller ikke boote fra usb.

Noen kloke hoder som har litt peil? hvordan skal jeg få installert windows på ny? cheers
Det der trøblet jeg og med for å få clean install. Du må nok få den til å boote fra USB for å få med valg for full refomatering ny innstallering.

Jeg måtte søke opp min egen tråd for å huske hvordan det var:

https://freak.no/forum/showthread.ph...&highlight=W10
Sist endret av Dough; 9. juni 2020 kl. 12:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
83tabmoc
combat38's Avatar
Trådstarter
jahh, det var det da. Den fryser i det jeg kan gå inn i bios menyen. Mulig jeg bare plukker ut harddisken og formaterer den med en annen pc.
BRAND ∞ STRONG
Hvor langt har du kommet?
Har du laget en USB minepinne med microsoft creation tool og en ISO av win10?
Har du så satt denne inn i pc og startet den på nytt?
Litt avhengig av pc`n trykk F1 eller annet i oppstart hvis den ikke starter opp i fra USB.
83tabmoc
combat38's Avatar
Trådstarter
Minnepenn er testet, men får det ikke til å virke, skal teste ISO mulig det går. Har forresten ASUS ROG Strix Z390-F GAMING, S-1151 hovedkort. Hvis jeg booter en av de andre harddiskene med usb så fungerer alt som det skal.