Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 6110
hva slags mengde cosylan trengs for å få en fin rus uten noe oppkast og faenskap?
tok nettop en svært liten dose (12ml)som er litt mer enn dobbel anbefalt dose og kjenner ingen ting så langt
Tatt fra googlr:

Cosylan inneholder så vidt jeg husker, 1,7mg ethylmorfin og 50mg sagradabarkekstrakt (avføringsmiddelet folk prater om) pr 1ml. I følgexPsychonautWiki, er en "common" dose ethylmorfin ca 100mg. Du må da altså ha i deg ca. 60ml Cosylan, som og tilsvarer ca 3gr sagradabarkekstrakt.x

I følgexdrugs.comxer en vanlig dose sagradabark. på ca 325mg, så du får velge selv om du tar sjansen. Det skal visst nok også være ganskexhardt for leverenxi større doser.

Vær forberedt på øm ræv
Sitat av junkrat Vis innlegg
Tatt fra googlr:

Cosylan inneholder så vidt jeg husker, 1,7mg ethylmorfin og 50mg sagradabarkekstrakt (avføringsmiddelet folk prater om) pr 1ml. I følgexPsychonautWiki, er en "common" dose ethylmorfin ca 100mg. Du må da altså ha i deg ca. 60ml Cosylan, som og tilsvarer ca 3gr sagradabarkekstrakt.x

I følgexdrugs.comxer en vanlig dose sagradabark. på ca 325mg, så du får velge selv om du tar sjansen. Det skal visst nok også være ganskexhardt for leverenxi større doser.

Vær forberedt på øm ræv
Vis hele sitatet...
Tja, 100 mg ethylmorfin er en strong dose ifølge psychonautwiki. 20 mg er threshold.

Har selv sippet Cosylan for å se an ruspotensialet, endte opp i ganske grei form rimelig fort. Hvis man stopper når formen er oppnådd, så går det fint. Jeg gjorde ikke det og endte opp med å måtte løpe på dass for å spy. Kvalmen kom helt plutselig og kraftig. På dassen kollapset jeg, måtte bremse landing ved å skli ned etter veggen. Lå litt i fosterstilling, også klatret til doskålen for å spy.

Ræva gikk det bare godt med. Det føltes heller som om sagradabark er en middel som induserer oppkast ved en viss dosering, så folk ikke ODer på ethylmorfin. Kan hende dens andre funksjon er å motvirke opiat-forstoppelse.

Uansett, ikke noe særlig å ruse seg på. Smaker herk også.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær forsiktig. Jeg blandet benzo og cosylan. Våknet opp på sykehuset 2 dager etterpå, bare flaks at en bekjent kom innom til meg og fikk ringt ambulansen.
Pablo
Oscar1920's Avatar
Trådstarter
17 0
Sitat av junkrat Vis innlegg
Tatt fra googlr:

Cosylan inneholder så vidt jeg husker, 1,7mg ethylmorfin og 50mg sagradabarkekstrakt (avføringsmiddelet folk prater om) pr 1ml. I følgexPsychonautWiki, er en "common" dose ethylmorfin ca 100mg. Du må da altså ha i deg ca. 60ml Cosylan, som og tilsvarer ca 3gr sagradabarkekstrakt.x

I følgexdrugs.comxer en vanlig dose sagradabark. på ca 325mg, så du får velge selv om du tar sjansen. Det skal visst nok også være ganskexhardt for leverenxi større doser.

Vær forberedt på øm ræv
Vis hele sitatet...
så alt under 60ml cosylan skal være greit? eller har jeg misforstått helt?
får virkelig folk ruseffekt av cosylan? husker jeg tømte i meg en hel flaske da jeg gikk på ungdomskolen, merka ikke stort annet en at jeg ble litt slapp. tok et lite søk på google nå, men fant ikke ut av det, noen som kan fortelle meg hvor mye ethylmorfin tilsvarer i morfin?
Anonym bruker
"Lei Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjedeligste rusen spør du meg, ikke verdt det
Cosylan er dårligere en paralgin forte, den etylmorfinen er svakere en codein til og med, og det masse annen dritt i cosylan, ikke bruk det til rus, for din egen skyld, skaff noe ordentlige greier heller, om du har null toleranse er paralgin forte bedre, les om cwe, cold water extraction for få ut all paracetten fra de. Bare søk på codein cwe.

s
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke hør på hva de andre sier, to shots (30ml) med cosylan er digg alene, deilig med litt vin og drit digg med litt hasj
Pablo
Oscar1920's Avatar
Trådstarter
17 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke hør på hva de andre sier, to shots (30ml) med cosylan er digg alene, deilig med litt vin og drit digg med litt hasj
Vis hele sitatet...
tok nettop 20ml, blir det å gi en liten gutt på 65kg en rus? hvor lang tid tar det før det kicker inn?
20 - 30min ca.. når jeg holdt på med cosylan så tok jeg en hel sånn liten flaske på styrten 125ml, noen sier de får vondt i magen av det, men jeg personlig merket aldri noe til det. Ikke det at jeg anbefaler å drikke 125ml i slengen...
Folk er rar aaltså, noen tar piller de ikke vet hva er, bare noen sier de er bra for rus, andre drikker hsotesaft til de spyr eller får renneræv, hva blir det neste.... Skaff noedrugs omdu skal ruse deg, jeg mener ikke å snakke ned om folk, men jeg vet godt at etylmorfin er så svakt at kun de som aldri har rørt en opiat noen gang vil mere noe annet en dårlig mage. Den sizzupen de har i usa har ikke dette merkelig mdidelet i seg, og har codeine somer sterkere en etylmorfin, og den inneholder også promethazine(phenergan sitt virkestoff) som potensierer effekten. Om jeg hadde null toleranse hadde jeg prøvd det, men cosylan, nei tak jeg iker ikke diare og oppkast.......


s
Sitat av saviour Vis innlegg
Folk er rar aaltså, noen tar piller de ikke vet hva er, bare noen sier de er bra for rus, andre drikker hsotesaft til de spyr eller får renneræv, hva blir det neste.... Skaff noedrugs omdu skal ruse deg, jeg mener ikke å snakke ned om folk, men jeg vet godt at etylmorfin er så svakt at kun de som aldri har rørt en opiat noen gang vil mere noe annet en dårlig mage. Den sizzupen de har i usa har ikke dette merkelig mdidelet i seg, og har codeine somer sterkere en etylmorfin, og den inneholder også promethazine(phenergan sitt virkestoff) som potensierer effekten. Om jeg hadde null toleranse hadde jeg prøvd det, men cosylan, nei tak jeg iker ikke diare og oppkast.......


s
Vis hele sitatet...
Ethylmorfin og kodein er omtrent i samme liga. Begge deler omdannes til morfin i kroppen, om jeg ikke tar feil. Diare og oppkast er ikke garantert. Oppkast skjer kun hvis man drikker for mye på kort tid. Riktig det at for en som er innspist på opiater vil det ha minimal effekt. Men her snakker vi ikke om en sånn kar.

Bedre å drikke litt Cosylan og risikere oppkast, enn å hive i seg never med benzo og skyte 1 gram speed i slengen, som enkelte gjør og kaller andre for rar
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Ethylmorfin og kodein er omtrent i samme liga. Begge deler omdannes til morfin i kroppen, om jeg ikke tar feil. Diare og oppkast er ikke garantert. Oppkast skjer kun hvis man drikker for mye på kort tid. Riktig det at for en som er innspist på opiater vil det ha minimal effekt. Men her snakker vi ikke om en sånn kar.

Bedre å drikke litt Cosylan og risikere oppkast, enn å hive i seg never med benzo og skyte 1 gram speed i slengen, som enkelte gjør og kaller andre for rar
Vis hele sitatet...
selv om begge deler omdannes til morfin er de langt fra like potent. kodein er en god del sterkere en etylmorfin, men det er ikke et særlig potent det heller.
Sitat av Passiv Vis innlegg
selv om begge deler omdannes til morfin er de langt fra like potent. kodein er en god del sterkere en etylmorfin, men det er ikke et særlig potent det heller.
Vis hele sitatet...
Etylmorfin er noe sterkere enn kodein. Common dose for kodein er 100-150 mg (threshold - 30 mg). Common dose for etylmorfin er 50-100 mg (threshold - 20 mg). Som jeg skrev - omtrent i samme liga og kan gi en grei ruseffekt med mindre man har en del opiat-toleranse eller høy kroppsvekt.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Etylmorfin er noe sterkere enn kodein. Common dose for kodein er 100-150 mg (threshold - 30 mg). Common dose for etylmorfin er 50-100 mg (threshold - 20 mg). Som jeg skrev - omtrent i samme liga og kan gi en grei ruseffekt med mindre man har en del opiat-toleranse eller høy kroppsvekt.
Vis hele sitatet...
Psychonaut wiki med "common" dose sier ingenting, hva som er vanlig er relativt å det sier ingen ting om hvor potent stoffet er.

etter et lite søk fant jeg diverse som tilsier at det er omtent like potent, muligens er faktisk etylmorfin litt sterkere. men man jo drikke 500ml-1l av cosylan for å få en form for rus, noe som gjør ruspotensialet for cosylan ekstremt dårlig.

så på flere kilder, blant annet denne: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9421105
Sist endret av Passiv; 10. mars 2020 kl. 15:23.
Sitat av Passiv Vis innlegg
Psychonaut wiki med "common" dose sier ingenting, hva som er vanlig er relativt å det sier ingen ting om hvor potent stoffet er.

etter et lite søk fant jeg diverse som tilsier at det er omtent like potent, muligens er faktisk etylmorfin litt sterkere. men man jo drikke 500ml-1l av cosylan for å få en form for rus, noe som gjør ruspotensialet for cosylan ekstremt dårlig.
Vis hele sitatet...
1,7 mg etylmorfinhydroklorid per ml av Cosylan. Drikker du 60 ml, så har du inntatt 102 mg etylmorfin som allerede er i strong range. Vet ikke hvor du har dine tall fra. Man behøver ikke å drikke mer enn 40-50 ml for en grei form.

Doseringer på psychonaut wiki er oppgitt som referanse. Det som avgjør hvor mye ruseffekt man får av etylmorfin er:

1. Toleranse
2. Kroppsvekt
3. Forskjeller i opioid-metabolisme (noen mennesker får dårligere virkning av opioider av diverse årsaker)
Delte en 300ml flaske med en kompis, ble litt oppkast for å si det mildt men fy faen for en bra form jeg fikk.
Skjønner ikke at folk får noe annen effekt enn at de ikke hoster lenger, på Cosylan?. Aldri opplevd noe behagelig følelse av det og har vel heller blitt mer uggen av den kvalme smaken. Kirsebær??. Ikke faen om det smaker kirsebær *ler*
Jeg har tatt PF og fått en behagelig følelse av det , så er ikke en av de som ikke merker noe.