Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3283
“People are strange"
Sjekk denne linken
https://www.avalonmagicplants.com/mu...es-mushbag-rye

Vil bestille denne. Den er uten noe ulovlig innhold, men den blir jo sendt fra en "mistenksom" kilde 'namean? Burde jeg bruke spendon eller kan jeg bare nekte for alt ved spørsmål fra tollfuckers ved vanlig bestilling?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sporer i seg selv er ulovlig, som pakken inneholder: Kilde.

Psilocybe cubensis (Herunder bl.a. soppsporer og dyrkede, tørkede eller på annen måte bearbeidede sopper.)
Vis hele sitatet...
“People are strange"
Trådstarter
Note: The Avalon Magic Mushbag does not contain a spore syringe or spores. To get these, make a selection from our spore syringes, spore prints and/or spore vials.

Endrer det saken?
Sist endret av mønstre; 6. oktober 2016 kl. 14:58.
Sitat av mønstre Vis innlegg
Note: The Avalon Magic Mushbag does not contain a spore syringe or spores. To get these, make a selection from our spore syringes, spore prints and/or spore vials.

Endrer det saken?
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke helt vitsen hvorfor du skal bestille en growbag om du ikke har tenkt å kjøpe sporer i tillegg. Du kan jo enkelt lage deg en slik pose selv.
Uvaksinert 👍
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Jeg skjønner ikke helt vitsen hvorfor du skal bestille en growbag om du ikke har tenkt å kjøpe sporer i tillegg. Du kan jo enkelt lage deg en slik pose selv.
Vis hele sitatet...
Det skjønner jeg. Har selv lagd slike poser og det er litt styr. Man skal koke opp frøa/korna med riktig mengde vann, man skal ha det oppi posen og så skal posen i en trykkoker en god stund. Det værste er alle bortforklaringene til kjærring og unger som lurer på hva f... man holder på med, for det tar tid. Jeg ville gjerne kjøpt dem ferdig jeg.
Det er helt lovlig da d ikke inneholder sporer. Du kan trygt bestille i eget navn.
“People are strange"
Trådstarter
Takk for svar! Har sporer selv skjønner dere
Sitat av daffe Vis innlegg
Det skjønner jeg. Har selv lagd slike poser og det er litt styr. Man skal koke opp frøa/korna med riktig mengde vann, man skal ha det oppi posen og så skal posen i en trykkoker en god stund. Det værste er alle bortforklaringene til kjærring og unger som lurer på hva f... man holder på med, for det tar tid. Jeg ville gjerne kjøpt dem ferdig jeg.
Vis hele sitatet...
Altså, selvfølgelig skjønner jeg at det kan være mindre styr å bare kjøpe en growbag, men om du har tenkt å ha flere growbags blir det mye billigere å lage dem selv ettersom en pose på den nettsiden koster €29,95.
Akkurat det der med bortforklaringene til damen og ungene er usakelig. Du finner alltid tid til å gjøre det uten at noen andre er i huset/rommet. Om du må lyge til fruen om hva du styrer med på kjøkkenet kan hun ikke være den rette, det er ihvertfall min mening

Håper du holder oss oppdatert med prosessen etter du har fått posene TS! Gleder meg til å følge med videre