Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2416
På Facebook har det i senere tid florert med annonser om tilbud på den komplette 2020 CompTIA katalogen. "Før over $3000 nå til $69".

Jeg mailet CompTIA direkte, men de vil ikke svare på ting som ikke er hostet på deres nettverk.

https://www.popsci.com/story/sponsor...x=Facebook_Ads

Aner noen her om dette er legit?
Popular Science er vel så vidt meg bekjent en reel og forholdsvis anerkjent 'blekke', så jeg må nesten anta de ikke annonserer for scams. Dette er jo ikke akkurat en banner-ad, heller..
Dette er vel bare kurs/pensumstoff? Det finner du også gratis på YouTube og andre steder. Du får jo ikke eksamen/sertifiseringen også inkludert i prisen?

Før-prisen er jo forresten fullstendig tullete. Slike sider skriver alltid en kunstig høy før-pris, for å gjøre det attraktivt å kjøpe den til "90% rabatt". Skoleeksempelet på dette er jo Udemy, hvor alle kursene er nedsatt fra 2500 kr til 150 kr som et supertilbud 95% av tiden.
Sist endret av Realist1; 19. august 2020 kl. 01:45.
cryo's Avatar
Trådstarter
Ser man på CompTIA sine egne sider så koster bare Network+ pakken €449.

Virker noe suspekt
Hva skal man med CompTIA-sertifiseringer uansett? Har aldri hørt noen etterspørre de