Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 3074
Jeg tok akkurat to linjer med coke for første gang og kjenner ikke noe spesielt (tror jeg). Har ikke tatt eller drukket noe annet i dag
R.i.p 23.04.2021
Og meningen med denne tråden var hva?
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ganske vanlig å ikke merke noe første gangen.
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Glemte å skrive hva problemet var, beklager. Jeg trodde jeg skulle kjenne det mer, er det noe jeg gjør feil? Tar for lite?
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Og meningen med denne tråden var hva?
Vis hele sitatet...
tror meninga var hvorfor han ikke merka noe...

men tror med coke så er det sånn at de første gangene man prøver så får man ikke full effekt, men lar heller noen med erfaring svare
R.i.p 23.04.2021
Blir du lam i nasal kanalen?
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ganske vanlig å ikke merke noe første gangen.
Vis hele sitatet...
Så hvis jeg tar i morgen vil jeg kjenne det bedre?

Sitat av Tarm Vis innlegg
Blir du lam i nasal kanalen?
Vis hele sitatet...
Ble ikke nummen i nesen, men jeg tok litt under leppa først og ble nummen der
Sist endret av BeamerBoy1; 18. juni 2020 kl. 22:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror det er mange som blir skuffa av cola. Veldig varierende kvalitet og man blir liksom ikke blod rusa. Det er best sammen med et par glass og i lag med gode venner.
R.i.p 23.04.2021
Burte funke da,har du erfaring med god amfetamin? Man blir veldig våken og kvikk og snakker veldig mye.men blir ikke spesielt ruset
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cola er noe crap spør du meg. Kun merkbart i fylla og da at man/jeg/de fleste blir pratsomme, høylydte og får kort lunte. Jeg syns ikke det gir noe følelse av rus sammenligna med andre rusmidler, sånn sett kan man kanskje sammenligne nivået med å ta noen sobril, dvs at man ikke kjenner seg rusa på noen måte men er påvirka fordet. Cola er også et av de rusmidlene som ødelegger flest hjerner så for hjernen og lommebokas skyld er det best å skippe det. Rusen er oppskrytt og om det er rusfølelse du er ute etter velg noe annet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Cola er noe crap spør du meg. Kun merkbart i fylla og da at man/jeg/de fleste blir pratsomme, høylydte og får kort lunte. Jeg syns ikke det gir noe følelse av rus sammenligna med andre rusmidler, sånn sett kan man kanskje sammenligne nivået med å ta noen sobril, dvs at man ikke kjenner seg rusa på noen måte men er påvirka fordet. Cola er også et av de rusmidlene som ødelegger flest hjerner så for hjernen og lommebokas skyld er det best å skippe det. Rusen er oppskrytt og om det er rusfølelse du er ute etter velg noe annet.
Vis hele sitatet...
Cola er ikke for alle. Prisen er helt jævlig, men det funker og kan være digg.
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Har tatt mdma krystaller tidligere og må si at det var bedre. Ble mer rusa på knips også. Men har ikke prøvd skikkelig amf
R.i.p 23.04.2021
Mdma er noe helt annet en cola. Cola kan sammenlignes med amfetamin bare at det varer mye kortere og du blir ikke like opphengt i ting
Sitat av BeamerBoy1 Vis innlegg
Har tatt mdma krystaller tidligere og må si at det var bedre. Ble mer rusa på knips også. Men har ikke prøvd skikkelig amf
Vis hele sitatet...
I mitt hode så er cola bedre enn amf, man får som regel sove og spise med cola. Men prisen gjør det lett å avstå. Amf er «billig» og moro, men ikke fullt så uskyldig.

Begge er jo hard drugs og det spørs jo hvor langt nedi den gata der du har lyst på å rusle?

Og hva er det du vil ha? Hva slags forventinger og preferanser har du?
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Hvordan er det å blande med andre ting? Taxidriver nevnte at det funket med et par glass alkohol
Det er ingen vits å ta cola uten å drikke, spør du meg. Men man bør også ha noe sosialt og gøy rundt seg. Ellers blir det liksom litt bortkasta.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av BeamerBoy1 Vis innlegg
Hvordan er det å blande med andre ting? Taxidriver nevnte at det funket med et par glass alkohol
Vis hele sitatet...
Nja åssen føler du deg nå?
Det er liksom stor forskjell på å drikke en 6-pack alene kontra å gjøre det samme på fest.
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Sitat av Tarm Vis innlegg
Nja åssen føler du deg nå?
Vis hele sitatet...
Kanskje litt rastløs hvis jeg kjenner etter? Vurderer å ta noen shots med vodka og ei linje til
R.i.p 23.04.2021
Sitat av BeamerBoy1 Vis innlegg
Kanskje litt rastløs hvis jeg kjenner etter? Vurderer å ta noen shots med vodka og ei linje til
Vis hele sitatet...
Er du sammen med andre? Colaen kicker mye bedre i sosiale settinger contra alene hjemme
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
I mitt hode så er cola bedre enn amf, man får som regel sove og spise med cola. Men prisen gjør det lett å avstå. Amf er «billig» og moro, men ikke fullt så uskyldig.

Begge er jo hard drugs og det spørs jo hvor langt nedi den gata der du har lyst på å rusle?

Og hva er det du vil ha? Hva slags forventinger og preferanser har du?
Vis hele sitatet...
Vil oppe og nikke på fest for å si det sånn. Ikke alltid alkohol får meg til å fest og knips blir jeg så dårlig dagen derpå

Sitat av Tarm Vis innlegg
Er du sammen med andre? Colaen kicker mye bedre i sosiale settinger contra alene hjemme
Vis hele sitatet...
Er meg og en kompis, skal være med andre senere
Sist endret av BeamerBoy1; 18. juni 2020 kl. 23:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Høres ut som du har funk. Man føler seg mer klar og normal. Oppegående og kvikk. Man er mer pratsom og sosial. Får Lyst og dra ut og lage leven
For å sammenligne:

Når man står på kjøkkenet i flere timer og koker sammen noe skikkelig godt, så blir man ofte skuffa når man må nyte måltidet alene. Man står midt oppi det og har masse forventninger, men det blir liksom ikke sånn som man hadde forestilt seg. Men om man lager de nydeligste ting til venner eller ei dame så blir det noe anna.

Noen ting i livet er krydder, og det skal man bruke til nettopp det, spice opp noe. Men å spise taco alene på en tirsdag blir sjeldent noen super opplevelse.

Man får opp stemningen med cola, men hvis det ikke er noe særlig til stemning fra før så må man liksom ta det for det det er.

Jeg ville tatt de shotsa, men jeg ville også hatt et trivelig selskap.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har fått noe drit. Er det god cola merker du det garantert, du trenger hverken en spesiell sosial setting eller andre stoffer i blodet. Og at du ikke merker så mye første gangen er også bare bullshit.
coke hitter mye hardere når du har drukket/drikker alkohol til fordi kokainen blir omdannet til Kokaetylen i leveren som er en litt mer interessant versjon av kokain.. selve "glowen" du får om det er noenlunde brukbar renhetsgrad varer lenger da. Personlig merker jeg ingenting av coke hvis jeg ikke har drukket noe.. bør nevnes at studier peker mot at kokaetylen er mye mer belastende på kroppen og da spesielt hjertet.
Sitat av fuckdapopo Vis innlegg
coke hitter mye hardere når du har drukket/drikker alkohol til fordi kokainen blir omdannet til Kokaetylen i leveren som er en litt mer interessant versjon av kokain.. selve "glowen" du får om det er noenlunde brukbar renhetsgrad varer lenger da. Personlig merker jeg ingenting av coke hvis jeg ikke har drukket noe.. bør nevnes at studier peker mot at kokaetylen er mye mer belastende på kroppen og da spesielt hjertet.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg vil på ingen måte påstå at mine råd her er sunne!
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Ja, jeg vil på ingen måte påstå at mine råd her er sunne!
Vis hele sitatet...
Det går fint, jeg tar ikke cola for å være sunn huehue

Sitat av Taxidriver Vis innlegg
For å sammenligne:

Når man står på kjøkkenet i flere timer og koker sammen noe skikkelig godt, så blir man ofte skuffa når man må nyte måltidet alene. Man står midt oppi det og har masse forventninger, men det blir liksom ikke sånn som man hadde forestilt seg. Men om man lager de nydeligste ting til venner eller ei dame så blir det noe anna.

Noen ting i livet er krydder, og det skal man bruke til nettopp det, spice opp noe. Men å spise taco alene på en tirsdag blir sjeldent noen super opplevelse.

Man får opp stemningen med cola, men hvis det ikke er noe særlig til stemning fra før så må man liksom ta det for det det er.

Jeg ville tatt de shotsa, men jeg ville også hatt et trivelig selskap.
Vis hele sitatet...
Var en bra sammenligning. Kompisen og jeg tok akkurat noen shots så vi får se nå
Sist endret av BeamerBoy1; 18. juni 2020 kl. 23:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BeamerBoy1 Vis innlegg
Det går fint, jeg tar ikke cola for å være sunn huehue



Var en bra sammenligning. Kompisen og jeg tok akkurat noen shots så vi får se nå
Vis hele sitatet...
Hvis du er under 18 nå så tar jeg tilbake alt jeg sa, jeg tenkte meg ikke om. Dette er ikke for ungdom. Og spesielt hvis du er gutt og tror du er usårbar. Gutter blir ikke voksne i hode før de har bikka 30. Noen litt tidligere og noen senere.

Det er ikke så ofte jeg siterer Jesus, men «dere skal ikke bry dere så mye om hva dere putter i dere, men det som kommer ut»

-fritt fra eget minne-
Helt enig med taxidriver / travis bickle.
Cola er et sosialt drug, og det å være sosial "booster" kokainet. Alkohol er nærmest et must også. Om du drikker alkohol samtidig som du inntar kokain, omdannes stoffet til benzocaine (?) i kroppen, noe som gjør at rusen er iallefall lengre, men også kanskje sterkere.

Selv var jeg frelst av amfetamin for noen år tilbake siden. Gikk så i rehab og sa til meg selv at jeg aldri kunne røre amfetamin igjen. Prøvde litt cola under "kontrollerte omgivelser" da jeg kom ut, og må si at cola var mye mer givende. Men det krevde 2-3 drinker eller 4-5 pils, før det ga full effekt. Og selvsagt sosial omgang.
Selv opplevde jeg at lidenskaper ble enda sterkere på cola, uten at det ga "oppheng" som på amfetamin.
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Jeg har tenkt å blande resten med kreatine for å få flerre linjer, hvor mye coke skal det være i forhold til kreatine? Eller bør jeg drite i å blande ut?
R.i.p 23.04.2021
Sitat av BeamerBoy1 Vis innlegg
Jeg har tenkt å blande resten med kreatine for å få flerre linjer, hvor mye coke skal det være i forhold til kreatine? Eller bør jeg drite i å blande ut?
Vis hele sitatet...
Gi f i og blande det ut
Kokain gir ikke nevneverdig rus blir bare mer våken. Ikke ta mer bare fordi du ikke blir rusa på forventet måte, mange dør av å ta for mye kokain.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har fått noe drit. Er det god cola merker du det garantert, du trenger hverken en spesiell sosial setting eller andre stoffer i blodet. Og at du ikke merker så mye første gangen er også bare bullshit.
Vis hele sitatet...
Her må jeg bare si at jeg er uenig. Det har mye å si hva slags setting man har.

Tror jaggu at han fikk funk jeg, ettersom vi ikke hører noe mer
Sist endret av Taxidriver; 19. juni 2020 kl. 01:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cola er sneaky. Men gud bedre for en rus man kan få om man setter seg ned med noen gram og en flaske sprit. Kunne fint sitte helt alene og kose meg til det føles som hjertet sprenger og døden er like rundt hjørnet. Det blir fort 100-tusen ned i dass og dårlig helse, slik som med meg, men de fleste greier seg langt bedre. Og ja jeg merket heller ikke mye første gang. Glad jeg kom meg ut av det.
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Kjente mer utover kvelden, men var fortsatt ikke helt det jeg forventa. Skal ut i morgen og lurer på om alkohol, coke og knips er en bra combo? Blir nok uansett coke og alkohol
Sitat av BeamerBoy1 Vis innlegg
Kjente mer utover kvelden, men var fortsatt ikke helt det jeg forventa. Skal ut i morgen og lurer på om alkohol, coke og knips er en bra combo? Blir nok uansett coke og alkohol
Vis hele sitatet...
Nei, coke og knips sammen er ikke det lureste da begge deler kan gi en stor påkjenning på hjertet.
Plutselig sitter du der med 200 i puls og det føles ut som hjertet skal hoppe ut av brystet ditt.

knips er veldig ofte blanda ut med koffein og/eller amfetamin, bare det alene kan være ganske så hardt for hjertet, så du kan tenke hvordan det da er om du slenger kokain oppå der igjen.
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Nei, coke og knips sammen er ikke det lureste da begge deler kan gi en stor påkjenning på hjertet.
Plutselig sitter du der med 200 i puls og det føles ut som hjertet skal hoppe ut av brystet ditt.

knips er veldig ofte blanda ut med koffein og/eller amfetamin, bare det alene kan være ganske så hardt for hjertet, så du kan tenke hvordan det da er om du slenger kokain oppå der igjen.
Vis hele sitatet...
Okei, takk for det. Ingen knips da
Gikk du inn i gårsdagen uviten og med utealistiske forventninger? Eller var det kult?

Jeg har alltid for høye forventninger til tarantino filmer. Drit kjipt. Mange av dem blir først bra etter et par år og den andre gangen jeg ser dem
Anonym bruker
"Imponert Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det fine med coke er at du kan drikke så mye du vil, men går du tom for coke så kan det bli en heftig smell
Sitat av BeamerBoy1 Vis innlegg
Okei, takk for det. Ingen knips da
Vis hele sitatet...
Ja jeg ville heller fokusert på å ha en fet kveld med gutta og så når dere begynner å komme i god s og klare for byn, da begynner dere å kjøre et par striper hver. Har alltid følt at Coke skal være mer som prikken over i'en på en fet kveld, ikke hele jævla kvelden, da ender du ofte opp fucka i trynet og lite sjarmerende
BeamerBoy1's Avatar
Trådstarter
32 5
Takk for alle svar, drakk litt alkohol og tok noen linjer etterhvert. Tror jeg fortsatt ikke kjente det skikkelig, men det virker som at det er en vanesak så jeg tenker jeg tar en god pause før det er for sent