Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1481
Jeg har da nettop kjøpt et domene ettersom jeg hater reklame på de gratis nettsidene man kan lage, i tilleg føler jeg det gir en litt mer professjonel vibe.
Kjøpte domene på One.com (Vet ikke om dette er bra, eller dårlig - men første søket på google tilsier at dette skulle være et bra webhotell..)

Uansett, Gjorde et par googles søk til å fant ut av at wordpress var veien å skulle gå etter å ha kjøpt domenet, problemet er bare at jeg ikke skjønner så veldig mye, men med litt hjelp fra freaks skal det nok gå i orden.

En av feilmeldingene jeg har fått inntil er denne :
PHP is not runningWordPress requires that your web server is running PHP
Vis hele sitatet...
pluss litt mer, men ja.

Noen som kan guide meg gjennom dette her?
http://www.danielheywood.co.uk/how-t...ss-on-one-com/
Her er en til, visstnok spesial-laget for one.com. Ser ikke store forskjell fra guiden VampireMoney linket, men da har du den her også. Virker som det skal være veldig straight forward, hvis du får problemer så kan du jo forsøke å kontakte supporten deres og, lest flere steder at folk har fått hjelp av support til å sette opp WP